|
کدخبر: 189775

نجات باورنکردنی قاتل محکوم به اعدام!

سلیمانی گفت: جوانی که به دلیل ارتکاب قتل عمد به قصاص محکوم شده بود، لحظه کوتاهی پس از اجرای حکم ، با گذشت خانواده مقتول از مرگ نجات یافت.

حوادث نجات باورنکردنی قاتل محکوم به اعدام!

اعدام قاتل برای چند ثانیه اجرا شد ولی زنده از بالای چوبه دار به پایین آمد.

ابراهیم سلیمانی،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآبادگفت: بامداد امروز با تلاش و میانجیگری مسئولان قضایی، جوانی که به دلیل ارتکاب قتل عمد به قصاص محکوم شده بود، لحظه کوتاهی پس از اجرای حکم صادره، با گذشت و بخشش خانواده مقتول از مرگ نجات یافت و به زندگی برگشت.

او افزود: تلاش‌های دست اندرکاران قضایی شهرستان عنبرآباد و نیز بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت و دادیار شعبه اجرای احکام زندان جیرفت جهت دعوت به صلح و سازش خانواده مقتول جای تقدیر ویژه دارد.

سلیمانی تحقق این بخشش و گذشت را از برکات دهه امامت و ولایت و به ویژه عید غدیرخم دانست و با اشاره به تاکید دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) به گذشت و بخشش، ادامه داد: دستگاه قضایی با متخلفان به ویژه مجرمان جرائم خشن بشدت برخورد می‌کند، اما در کنار آن با تکیه بر آموزه‌های دینی، سنت حسنه بخشش را امری مهم و حیات بخش در جامعه می‌داند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از همه شهروندان خواست در هنگام تصمیم گیری، آرامش خود را حفظ کنند و با اندیشیدن به عواقب عمل خود از هر گونه اقدام احساسی و از روی عصبانیت خودداری نمایند تا دیگر شاهد جرم و جنایت در جامعه نباشیم.

منبع: رکنا

ارسال نظر