|
کدخبر: 178771

شلیک دقیق پلیس سارق فراری را کشت!

سارق دزفولی در تعقیب و گریز هالیوودی با شلیک گلوله پلیس جان باخت.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: بی‌توجهی سارقان به ایست پلیس در جریان تعقیب و گریز موجب شلیک ماموران و کشته شدن یک سارق در شهرستان دزفول شد.

سرهنگ روح اله گراوندی روز یکشنبه افزود: سحرگاه امروز در پی اعلام یک فقره سرقت مسلحانه سیم برق در یکی از مناطق دزفول، عوامل گشت خودرویی کلانتری ۱۲ به سرعت در محل حاضر شدند و سه نفر سارق را در حال سرقت مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه سارقان به محض حضور ماموران با خودرو و اموال مسروقه متواری شدند، ادامه داد: ماموران گشت هنگام تعقیب و گریز سارقان با استعلام خودرو متوجه شدند که خودرو دارای سابقه سرقت از یکی از شهرستان‌های خارج از استان است.

مرگ سارق فراری در تعقیب و گریز پلیس دزفول

فرمانده انتظامی دزفول بیان کرد: با بی‌توجهی سارقان به فرمان ایست پلیس، ماموران گشت با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کردند که در اثر تیراندازی ماموران، یک نفر از سارقان فوت کرد و نفر دوم از ناحیه پا زخمی شد.

وی با اشاره به کشف مقدار زیادی سیم برق، قیچی و آلات دیگر سرقت در بازرسی از خودروی پراید مسروقه و توقیف خودرو افزود: سارق متوفی و سارق مجروح که دارای چندین فقره سابقه سرقت، زورگیری و شرارت هستند به بیمارستان دزفول منتقل و پرونده تحت رسیدگی قضایی قرار گرفت.

سرهنگ گراوندی گفت: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت عمومی را نمی‌دهند

 

منبع: رکنا

ارسال نظر