|
کدخبر: 177442

پسر جان فدای مادر شد؛ فرزندکشی پدر کرجی!

مصرف مواد روانگردان پدر کرجی را قاتل فرزندش کرد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فردی که به دلیل مصرف مواد روانگردان شیشه اقدام به قتل پسر ۲۳ ساله خود کرده بود، در کرج دستگیر شد.

سرهنگ "محمدنادربیگی" در این خصوص بیان کرد: در پی اعلام مرکز پیام پلیس آگاهی مبنی بر وقوع یک فقره قتل عمد در منطقه شاهین ویلا شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های میدانی کارآگاهان مشخص شد که مقتول توسط پدرش که فردی معتاد بوده به قتل رسیده است، افزود: بلافاصله اقدامات پلیسی کارآگاهان آغاز و در کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر شد.

قتل پسر جوان به‌دست پدر شیشه‌ای در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهارکرد: قاتل در تحقیقات تکمیلی عنوان کرد که در روز حادثه میزان زیادی ماده روانگردان شیشه مصرف کرده و برای دیدن پسرم به خانه رفتم که در هنگام ورود با همسرم درگیر شده و چند ضربه با پشت چاقو به سر او زدم که پسرم با دیدن درگیری ما قصد جدا کردن مارا داشت که در یک آن نفهمیدم چه شد که با چاقو به شکم و سینه پسرم ضربه وارد کرده و از محل فرار کردم.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به معرفی قاتل به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: مصرف مواد روانگردن مغز را به کلی از کار می‌اندازد و در هنگام مصرف این مواد، افراد دست به اقداماتی می‌زنند که سال‌ها پشیمانی را به دنبال دارد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر