|
کدخبر: 166897

رینگ و لاستیک فروش عجیب تهران دستگیر شد

زن تهرانی که اجناس سرقتی شوهرش را در کنار خیابان می‌فروخت بازداشت شد.

فرمانده یگان امداد از دستگیری زنی که تجهیزات خودروی سرقتی می‌فروخت خبر داد و گفت: این اموال توسط همسرش به سرقت رفته بود که در این رابطه سارق نیز دستگیر شد.

سرهنگ "سلمان آدینه وند" اظهار کرد: ماموران گشت انتظامی قرارگاه شرق در هنگام انجام ماموریت در محدوده خیابان "خاوران" به زنی که در حال فروش ۴ حلقه لاستیک به همراه رینگ به عابران بود مشکوک شدند.

وی با اشاره به اینکه این زن با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید این تجهیزات خودرویی را می‌فروخت، عنوان کرد: پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد که خودروی پراید سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس دارد.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران ابرازکرد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که حلقه‌های لاستیک نیز مستعمل بوده و متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت، معترف شد، لاستیک‌ها سرقتی بوده و توسط همسرش به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی اظهار کرد، همسرش با استفاده از خودروی سرقتی تجهیزات و لوازم داخل خودرو سرقت و پس از آن این اموال را در اختیار وی قرار می‌دهد و وی نیز با تردد در خیابان‌های فرعی و خلوت، اموال سرقتی را به عابران گذری می‌فروشد.

سرهنگ آدینه وند تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی متهم اصلی متهم به کلانتری احضار و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار ماموران پلیس پیشگیری قرار گرفتند

 

منبع: رکنا

ارسال نظر