|
کدخبر: 123628

نیسان آبی با شلیک ماموران متوقف شد

دزد نیسان آبی رنگ وقتی پلیس را در تعقیب خود دید پا به فرار گذاشت ولی در تعقیب و گریز پلیسی با شلیک ماموران دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: ساعت ۲: ۳۰ بامداد ۲۲ شهریور ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده بزرگراه تندگویان به یکدستگاه خودروی نیسان که در حال حرکت بوده مظنون می‌شوند که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می‌گردد خودرو ۲۰ شهریور ماه در محدوده کلانتری ۱۶۰ خزانه سرقت شده است.

تعقیب و گریز پلیسی

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران افزود: واحد گشتی با نزدیک شدن به خودروی مسروقه به راننده دستور توقف می‌دهند ولی راننده توجهی به اخطارهای مکرر واحد گشت نکرده و با افزایش سرعت و لایی کشی در بین خودروها فرار می‌کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان با توجه به انجام حرکات مخاطره آمیز سارق دوباره به او دستور توقف می‌دهند که بدون توجه به فرامین پلیس با ادامه حرکات مخاطره آمیز خود باعث رعب و وحشت شهروندان می‌شود.

سرهنگ کارآگاه گزافی در ادامه گفت: سارق با سرعت بسیار زیاد و خطرآفرین وارد میدان حق شناس- خیابان زمزم می‌شود که به علت مسدود بودن مسیر به خودروهای پارک شده خسارت زده و قصد ادامه فرار را داشت که سراکیپ گشت انتظامی پلیس آگاهی برای جلوگیری از ورود خسارت‌های بیشتر چند تیر هوائی شلیک و خودرو متوقف می‌شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: با عکس العمل به موقع اعضای اکیپ متهم به هویت عزیز ۳۱ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می‌شود.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها