|
کدخبر: 265902

اختصاصی گسترش نیوز از هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران؛

پلمپ مراکز تجمع معتادان / ستاد آسیب های اجتماعی در شهرداری راه اندازی شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار کرد: در آستانه کار مدیریت شهری موضوع آسیب های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت و جلسات زیادی برگزار شد.

جامعه پلمپ مراکز تجمع معتادان / ستاد آسیب های اجتماعی در شهرداری راه اندازی شد

امین توکلی زاده، معاون‌امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: یکی از آسیب هایی که در جامعه دارای اهمیت است معتادان متجاهر است که متاسفانه تعداد معتادان متجاهر از ۱۱هزار به ۲۱ هزار رسیده است.

وی ادامه داد: در استانداری تهران کارگروه هایی تشکیل شده است و تقسیم کارهایی صورت گرفته است که ریاست آن به عهده آقای زاکانی است.

او گفت: ستاد آسیب های اجتماعی در شهرداری راه اندازی شد. ۲۳ جلسه قرارگاه اجتماعی نیز تا الان برگزار شده است. ۲۹۲ مصوبه داشته ایم تا کنون و کارگروه های تخصصی زیر نظر بهزیستی ایجاد شد.

توکلی به موضوع معتادان دارای زخم باز اشاره کرد و گفت: معتادانی که دارای زخم باز هستند یکی از آزار دهنده ترین صحنه هایی است که در سطح شهر دیده می شود. مرکز زخم باز شهرداری  تهران فعال شد که ما در این مرکز پذیرای این افراد هستیم. دوستان ما در حال جمع آوری این افراد و هدایت آن ها به این مراکز هستند.

وی گفت: موضوع افراد بالای ۶۵ سال که در گرم خانه ها هستند تعداد زیادی از این افراد فاقد خانه بودند که در طرح خاور شهر ۲ را ما احداث کردیم که دارای ظرفیت بالایی است و همچنان مشغول جمع آوری این افراد و منتقل کردن آن ها به گرم خانه ها هستیم.

او ادامه داد: مراکز غیر مجاز جمع آوری ضایعات در حال پلمب هستند، که این مراکز بیشتر مکان تردد معتادان و همچنین کودکانی بود که زیر ۱۵ سال هستند و به جمع آوری زباله مشغول بودند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها