|
کدخبر: 210615

استاندار جدید علت سیلی خوردنش را فاش کرد + فیلم

زین العابدین خرم رضوی استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت : ضارب می گوید به دلیل اینکه واکسن همسرم را یک آقا تزریق کرده این اقدام را انجام داده است.

جامعه

 زین العابدین خرم رضوی استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت :ضارب می گوید به دلیل اینکه واکسن همسرم را یک آقا تزریق کرده این اقدام را انجام داده است.

سیلی زدن به استاندار

محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز گفت :‌دادستانی دستور فوری برای بررسی حادثه حمله به استاندار جدید آذربایجان شرقی را صادر کرد.

 بر همین اساس و هم اکنون اقدامات قانونی برای بررسی موضوع توسط دادستانی مرکز آذربایجان شرقی در دست اقدام است.

صبح امروز آیین معارفه زین‌العابدین خرم رضوی استاندار جدید آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور برگزار شد که یکی از شرکت کنندگان با رفتن بر روی سن، به صورت وی سیلی زد.

 

منبع: رکنا
  • حمید کلباسی ارسالی در

    این حرف بچه گانه را به غیر از استاندار کسی باور نمیکنه! باید رابطه بین ضارب و مضروب دقیقا مشخص شود . علت سیلی خوردن استاندار در حضور وزیر کشور و واکنش دیر هنگام محافظان ، بودار است ؛ همینطور حرفهای کودکانه استاندار در باره انگیزه ضارب

    • عباس خانه شیر ارسالی در

      صدرصد با نظر شما موافقم.چرا محافظانی که سره راهش بودن گذاشتن به این راحتی بره با لای سن.چنین کاری بکنی.که اسرائیل و امریک او عربستان.تو بوق کنن.چنین کاری راه.دارن میگن.ایران که قادر نیست جلوی سیلی خوردن یک شخص راه بگیره.چطور می خواد با ما در جنگ وارد بشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها