|
کدخبر: 201700

صفر تا صد ثبت نام در سایت واکسیناسیون کرونا + لینک

اگر هنوز برای تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده اید و از چگونگی روند آن اطلاعات کاملی ندارید با این گزارش همراه ما باشید.

جامعه صفر تا صد ثبت نام در سایت واکسیناسیون کرونا + لینک

متقاضیان تزریق واکسن کرونا از ابتدای شروع واکسیناسیون عمومی تا به امروز باید در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به آدرس vaccine.salamat.gov.ir  ثبت نام کنند.

مشمولان تزریق واکسن کرونا با اعلام وزارت بهداشت، طبق اولویت سنی و یا شغلی می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا، مراحل ثبت نام واکسن کرونا (انتخاب مرکز، تاریخ دقیق تزریق واکسن،دریافت پیامک تایید) را انجام دهند.  

به روزترین گروه سنی اعلام شده برای واکسیناسیون کرونا

طبق اعلام وزارت بهداشت افراد ۳۲ سال به بالا امکان ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا برایشان فعال شده است. همچنین بازه سنی ۳۱ تا ۲۲ سال که ساکن استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، بوشهر، خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان، کردستان و ایلام هستند، امکان ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا را دارند. لازم به یادآوری است، افراد ۱۸ تا ۳۱ سال که در استانهای کرمانشاه، قم و همدان ساکن نیز می توانند در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

به روزترین گروه اولویت های شغلی برای واکسیناسیون کرونا

معلمان، خبرنگاران، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی (۳۰ سال به بالا)، هنرمندان، رانندگان، بیماران نادر و معلولان اعلام شده از طرف سازمان بهزیستی، استادان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، کارکنان حمل‌ونقل عمومی، دانشجویان وطلاب سراسر کشور امکان ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا را دارند.

برای ثبت نام در سامانه واکسن کرونا چه کار کنیم؟

۱-مشمولان ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا در اولین قدم می بایست وارد سایت سامانه واکسن کرونا به آدرس salamat.gov.ir شوند.

 

واکسیناسیون-ثبت-نام

 ۲- در اقدام بعدی تاریخ تولد فرد را به همراه کد ملی ده رقمی، در جایگاه مشخص شده وارد می کنند.

۲۲

۳- در این پنجره، شماره همراه فرد متاقضی تزریق واکسن وارد می شود. باید دقت کنید،شماره همراه وارد شده در دسترس و فعال باشد. بعد از دریافت کد تایید و وارد کردن آن،مراحل ثبت نام واکسن ادامه می یابد.

۳۳

۴-در این پنجره نام استان،شهر و محل متقاضی واکسن وارد می شود.

۴۴

۵- در این پنجره نزدیک ترین مراکز بهداشت به آدرس وارد شده قابل مشاهده است و متقاضی می تواند مرکز و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کند.

 

۵۵

۶-ثبت نام واکسن کرونا در این مرحله کامل شده است و متقاضی تزریق واکسن کرونا با در درست داشتن مدارک شناسایی یعنی کارت ملی و مراجعه به مراکز بهداشت می تواند واکسن کرونا را دریافت کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها