|
کدخبر: 187658

پلیس تهران به ۷۵۰۰ خودرو تذکر داد

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از تذکر به هفت هزار و ۵۰۰ خودرو در خروجی‌های استان خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

جامعه پلیس تهران به ۷۵۰۰ خودرو تذکر داد

سرهنگ نورالله خادم روز چهارشنبه با بیان اینکه در ۳ نقطه خروجی تهران محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود، گفت: حدود ۳۵۰۰ خودرو که قصد خروج از تهران را داشتند، بازگردانده شدند.

وی ادامه داد: این محدودیت‌های ترافیکی در خروجی ‌های آزاد راه تهران شمال، آزاد راه تهران قم و جاده قدیم قم اعمال می‌شود.

 رئیس پلیس راه تهران بزرگ به همکاری مردم و کم بودن حجم ترافیک نسبت به هفته‌های گذشته اشاره کرد بیان کرد: درآزاد راه تهران شمال در دو نقطه قبل و بعد از تونل کندوان نیز همکاران ما مستقر هستند و این محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در تعطیلی یک هفته‌ای پیش رو خروج خودروهای شخصی، با پلاک استان‌های تهران و البرز و ورود خودروهای شخصی با پلاک‌های دیگر شهرها به تهران و البرز ممنوع است.

 با توجه به درخواست وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، مبنی بر"تعطیلی همزمان دو استان تهران والبرز" با توجه به تعطیلات پایان هفته جاری و بررسی این پیشنهاد در نشست فوق العاده مشترک قرارگاه عملیاتی وکمیته امنیتی، اجتماعی وانتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با عنایت به موافقت رئیس‌جمهوری محترم با پیشنهاد ارائه شده، جزییات تعطیلی یکپارچه تمامی دستگاههای دولتی، بانک‌ها و گروه‌های پر خطر اصناف و مشاغل به شرح ذیل به استحضار عموم مردم در استان‌های تهران و البرز و سایر استان‌های کشور می‌رسد.

 بر اساس این اطلاعیه اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۱۸: ۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۸-۴-۱۴۰۰ شروع و تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه ۴ – ۵ - ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

براساس اطلاعیه قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا خروج خودروهای شخصی، با پلاک استان‌های تهران و البرز و ورود خودروهای شخصی با پلاک‌های دیگرشهرها به تهران و البرز و سفر از / به تمامی شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی سراسرکشور، مطلقاً ممنوع است.

عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی رانندگی، به منظور جلوگیری از تردد خودروها به صورت محسوس و نامحسوس، نسبت به تشدید کنترل‌ها در مبادی اصلی وفرعی ورودی وخروجی به مقاصد دو استان اقدامات لازم را اعمال می‌کند. همچنین خودروهای شخصی دارای پلاک این دو استان، چنانچه برای خروج مراجعه کردند، عودت و درصورت عدم تمکین، علاوه بر اعمال قانون، عودت می‌شوند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر