|
کدخبر: 187383

تکلیف خودروهای فاقد معاینه فنی در تعطیلات

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که با توجه به تعطیلی مراکز معاینه فنی در تعطیلات شش روزه تهران، هیچ خودرویی به دلیل نداشتن معاینه فنی جریمه نخواهد شد.

جامعه تکلیف خودروهای فاقد معاینه فنی در تعطیلات

سردار محمد حسین حمیدی درباره مصوبه ستادملی مقابله با کرونا برای تعطیلی شش روزه در تهران و البرز گفت: آنچه که من می‌توانم اعلام کنم در مورد تهران بزرگ است. در همین راستا نیز همانطور که پیش از این اعلام شده بود، از امروز تا پایان روز یکشنبه طرح ترافیک در تهران اجرا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه  منع تردد شبانه همچنان در تهران اجرا می‌شود،گفت: براساس اجرای این طرح خودروهای غیرمجاز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اجازه تردد در معابر داخلی شهر تهران را نداشته و از سوی ماموران و دوربین ها جریمه می‌شوند.  

به گفته رییس پلیس راهور تهران بزرگ، اجرای طرح برخورد با پلاک‌های مخدوش نیز ادامه داشته و ماموران در صورت رویت چنین مواردی با آن برخورد خواهند کرد.

حمیدی با اشاره به تعطیلی مراکز معاینه فنی، بر اساس مصوبه ستادملی مقابله با کرونا گفت: درپی تعطیلی مراکز معاینه فنی و اینکه در این روزها امکان تمدید و دریافت معاینه فنی برای خودروها وجود ندارد. دوربین های ترافیکی  شهر تهران که اقدام به ثبت تخلف معاینه فنی می‌کنند تا پایان روز یکشنبه جریمه‌ای برای خودروهای فاقد معاینه فنی ثبت نخواهند کرد.  

وی اضافه کرد: این موضوع به ماموران پلیس راهور نیز ابلاغ شده و هیچ خودرویی به دلیل نداشتن معاینه فنی جریمه نخواهد شد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر