|
کدخبر: 163515

ضرب الاجل دادستانی به لوکس‌سواری یک مدیر

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه گفت: سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه باید در اسرع وقت نسبت به انحلال قرارداد پیمانکاری خود اقدام کند و در صورت عدم اجرای فوری دستور صادره، این موضوع منجر به تعقیب قضایی وی خواهد شد.

جامعه ضرب الاجل دادستانی به لوکس‌سواری  یک مدیر

عباس رضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تعقیب قضایی سرپرست بیمارستان فیروزکوه در صورت عدم انحلال قرارداد پیمانکاری ایاب و ذهاب با خودروی لوکس خبر داد و اظهار کرد: سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه باید در اسرع وقت نسبت به انحلال قرارداد پیمانکاری خود اقدام کند و در صورت عدم اجرای فوری دستور صادره، این موضوع منجر به تعقیب قضایی وی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه، خاطرنشان کرد: سرپرست بیمارستان جهت تردد از تهران به فیروزکوه برای مدت یکسال قراردادی با مبلغ بالا با یک شرکت منعقد کرده است و این در حالیست که بیمارستان دارای یک دستگاه خودروی سمند صفر و یک دستگاه خودروی سواری پژو با راننده است و در نهایت تاسف با خودروی لوکس تردد می‌کند.

وی افزود: چنین قرارداری در حالی منعقد شده است که ساختمان سی تی اسکن بیمارستان توسط خیرین در حال ساخت بوده و حتی برای احداث اتاق اکسیژن ساز نیز مبلغ دو میلیارد ریال توسط خیرین تعهد به پرداخت شده و در این شرایط خاص اقتصادی و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عدم تجمل گرایی مسئولان و همچنین کمبود‌های بیمارستان که توسط خیرین در حال انجام است.

رضایی در پایان تاکید کرد: در صورتی که سرپرست بیمارستان در اسرع وقت نسبت به انحلال قرارداد پیمانکاری خود اقدام نکند این موضوع منجر به تعقیب قضایی وی خواهد شد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها