|
کدخبر: 159102

واکنش پلیس به فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو

رئیس پلیس پایتخت درباره فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو بیان کرد: به ندرت چنین مواردی را نیز ما هم شنیده ایم اما یک پدیده شایع است.

جامعه واکنش پلیس به فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو

سردار حسین رحیمی در اجرای چهل و دومین مرحله از طرح" رعد "که ظهر امروز در محل ستاد فاتب به اجرا در آمد، گفت: همکاران من در اجرای چهل و دومین مرحله از طرح رعد ۸۷۵ پرونده سرقت رسیدگی کرده را مورد بررسی قرار دادند که در جریان آن ۲۹۴ حکم قضایی صادر شده و ۷۳۹ سارق، مالخر و دیگر مرتکبان جرایم مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۴۶ باند نیز در جریان این عملیات منهدم شد گفت: ۳۷۳۳ قلم اموال مسروقه کشف و ضبط شد. ۲۵ مجرم و متهم فراری نیز در این طرح دستگیر شدند.

رحیمی به اقدامات پلیس فتا نیز اشاره کرد و گفت: دو باند قاچاق داروهای کمیاب و مرتبط با کرونا نیز با کشف بیش از ۳۰۰ هزار قلم دارو در فضای مجازی کشف و ضبط شد.

واکنش پلیس به فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو

رحیمی در پاسخ به پرسشی درباره فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو نیز گفت: به ندرت چنین مواردی را نیز ما هم شنیده ایم اما اینطور نیست که بگویم یک پدیده شایع است. ما در این فضا اشراف خوبی داریم و تقریبا در یک ماه گذشته نظارت خوبی بر این فضا داشته ایم.

در مورد واکسن کرونا هم اگر چیزی باشد بسیار معدود و به ندرت بوده اما نکته مهمی که مردم باید به آن توجه کنند این است که تزریق واکسن حتما باید تحت نظارت و کنترل پزشک انجام شود و نمی شود یک واکسن را که اصلا معلوم نیست تقلبی است در چه شرایطی نگهداری شده و... را از کنار خیابان و افراد ناشناس خریداری کرده و تزریق کرد. البته همانطور که گفتم چنین مواردی بسیار اندک است.

وی در مورد محدودیت های کرونایی تردد نیز گفت: در حال حاضر تغییری در محدودیت ها اعمال نشده و محدودیت های کرونایی تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در تهران اجرا می شود.

وی درباره اجرای محدودیت ها در ایام نوروز و احتمال تغییر آن نیز گفت: ما مجری مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و ممکن است این مصوبات در ایام نوروز تغییر کند و هر آنچه که به ما در هفته آتی ابلاغ شود انجام خواهیم داد.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها