|
کدخبر: 129886

پاسخ روحانی به وزیر بهداشت:

هر مساله مهمی دارید در جلسه پنج شنبه مطرح کنید

رئیس جمهور در پاسخ هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته های روزهای پنج شنبه مطرح کنید، ان شاءالله از مشکلات عبور خواهیم کرد. دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می بوسم.

جامعه هر مساله مهمی دارید در جلسه پنج شنبه مطرح کنید

در پی نوشت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پاسخ به نامه و گزارش وزیر بهداشت آمده است: " در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر به سمت قله دشوار  و بار بس سنگین است ؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره ای نیست.

 دوستان دولت از دکتر نوبخت، دکتر همتی تا  دکتر رحمانی فضلی در حد توانشان اقدام های مفید و موثری انجام داده اند. همان طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی سابقه ضد بشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.

هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته های روزهای پنج شنبه مطرح کنید، ان شاءالله از مشکلات عبور خواهیم کرد. دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می بوسم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
  • قشقایی ارسالی در

    سلام . بنده بعنوان یک شعروند ایرانی به د کتر حسن روحانی در ۲ مرحله انتخابات رای د اده ام و با مال و جان از وی حمایت می کنم و هیچکس حق بجز رهبری حق دخالت در کار ری است جمهوری را ندارد الله اکبر جانم فدای رهبر و ریاست جمهوری .

    • ناشناس ارسالی در

      زر نزن عوضی

  • حسین خاتمی راد ارسالی در

    باسلام وعرض ادب احترام
    سلام در تار یخ اجرا مصوبه جزء (۶) بند ( ث) ماده۸۸ مز ایا ام مشمول کسانی شده که بعد ازتصویب ا ین قانون بازنشسه شدن .واین طلمی است به ر زمندگان ۸ سال دفاع مقدس که با تبعیض زمان ی بین رزمندگان فرق می گذارند ..مثل بازنش سگان سال های ۶۵ تا تصویب این قانون ..انش الله طی یک استفساریه مجدد تاریخ اجرا مصو به فوق الدکر به تمامی رزمندگان دفاع هشت ساله تسری پیدا کند نه گروهی خاص وفبلا در راین خصوص کمال امتنان را داریم متولدین ۱ ۳۳۷ ومنقضی های ۵۶

  • حسین خاتمی راد ارسالی در

    با سلام واحترام
    در خصوص افرادیکه س ابقه ۶ ماه حضور در جبهه را ندارند ولی در عملیات ها شرکت کردند
    و یا هم ساب قه ۶ ماه حضور در جبهه را دارند وهم در عم لیات ها
    یک بار برای همیشه به افراد یکه در عملیات های جنگی شرکت کردند
    مشمول امتیاز شوند
    با سپاس فراوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها