|
کدخبر: 123753

وزیر آموزش و پرورش سوال پیچ می‌ شود

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون برای ارائه گزارش درباره اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است وزیر در روز سه شنبه با حضور در کمیسیون گزارشی پیرامون اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به اعضا ارائه دهد.

وی درباره علت برگزاری نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش با وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: این جلسه مشترک جهت پیگیری فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه ارائه گزارش عملکرد کمیته‌‌های شش گانه کمیسیون دیگر دستورکار اعضای کمیسیون در روز سه شنبه است، اظهارکرد: در روز دوشنبه نیز کارگروه فرهنگ و تربیت اسلامی کمیسیون آموزش با موضوع بررسی مسائل فرهنگی و تربیتی در آموزش و پرورش جلسه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام فلاحی، اضافه کرد: همچنین قرار است در روز یکشنبه، اولویت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بررسی و در نهایت گزارشی در این زمینه تدوین شود.

ارسال نظر