|
کدخبر: 123371

هشداری که باید در کنار «شاد» جدی گرفته شود

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا گفت که در نسخه به روز شده نرم افزار شاد تمامی خلاءهای موجود رفع شده و با این نرم افزار دیگر نیازی به نصب و استفاده از پیام‌رسان غیربومی نیست.

جامعه هشداری که باید در کنار «شاد» جدی گرفته شود

سرهنگ علی‌محمد رجبی، با اشاره به برخی کمبودهایی که در نسخه‌های اولیه نرم افزار شاد وجود داشت، گفت: در نسخه‌های اولیه این نرم افزار برخی موانع و اشکالات وجود داشت که منجر به استفاده برخی از معلمان و دانش آموزان از پیام‌رسان‌های غیر بومی دیگر شده بود که خوشبختانه با اقدامات انجام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش این مشکلات حل شده و در نسخه به روز رسانی شده این نرم افزار دیگر نیازی به استفاده از پیام‌رسان‌های دیگر در کنار شاد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه درحال‌حاضر نرم افزار شاد سالم‌ترین بستر آموزش آنلاین برای دانش‌ آموزان است، گفت: با بروزرسانی اپلیکیشن شاد تمامی احتیاجات معلمان و دانش‌آموزان بر طرف شده و دیگر نیاز به استفاده از شبکه‌های اجتماعی غیر بومی نیست.

رجبی افزود: متاسفانه در مواردی استفاده از شبکه‌های اجتماعی غیر بومی سبب شده امکان وقوع مشکلاتی نظیر افزایش احتمال سرقت اطلاعات موجود در تجیهزات هوشمند به وسیله هکرها و اخذ باج از آنان، امکان مشاهده محتویات نامناسب در شبکه‌های غیر بومی توسط دانش‌آموزان و ایجاد دسترسی به اینترنت کنترل نشده برای کودکان رخ بدهد.

منبع: ایسنا
  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر خواهش میکنم فعلا مدارس رو تعطی ل کنین آخه این چه وضعیه این جوری همه ی معلمان و دانش آموزان در خطرند

  • ناشناس ارسالی در

    از شما خواهش میکنم که مدارس رو 6 ماه فع لا به خاطر خطر کرونا تعطیل کنین

  • ناشناس ارسالی در

    بایددرمورداستفاده آبشارهای داده بشه میتوانیم از فایل صوتی و تصویری که درمحتوایات هست استفاده کنیم وبرای دانش آموزان ازطریق پیام رسان ارسال کنیم.

  • سینا کاظمی ارسالی در

    به خدا کیفیت شاد افتضاحه
    ترو خدا ل اقل بیاد سورس های واتساپو روی.ir راه آن ندازی کنید

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام من یک معلمم که ازراه مجازی درس می دهم متاسفانه بغل دست ما ساختمان می سازند وچون سازنده ذی صلاح است حدود یکساله پسر این بابا یک مته می گیرد وهی اشتباهات سا ختنشان را می خواهددرست کند به همه ی قسمت های شهرداری زنگ می زنم هیچ کس پاسخگو نی ست ومرامواخذه می کنند این هم ازکلاس مجاز ی ومشکلات واسترس ما فرهنگیان مجبورشدم کل اس راامروزتعطیل کنم درضمن رفتار شهرداری منطقه ۴ ناحیه ۸ خیلی خیلی نامناسب وبدبود واقعا برای خودم وهمکارانم متاسفم 😔😔😔😔😔😔

  • مانیا ارسالی در

    برنامه ی شاد عالیه

  • ناشناس ارسالی در

    برنامه ی شاد آموزش پرورش عالی است من درس هان را با شاد راحت میخوانم

  • مانیا اقایی ارسالی در


    شاد عالیه

  • محمود تاچه بند ارسالی در

    با سلام
    به خدا این برنامه شاد اعصا ب معلما و دانش آموزان رو خراب کرده .چرا الکی از این برنامه تعریف می کنید.چرا می خواهید ادای کشورهای پیشرفته رو در بیاوری د.خوب نمی تونید قبول کنید دیگه همه رو با درد سر نیندازید

  • ابراهیمی ارسالی در

    برنامه شاد واقعا افتضاح مخصوصا امروز که معلم گفته بود تا ساعت ۲ باید تکلیف فرستاده بشه در غیر اینصورت نمره منفی میگیرید خداشاهده وارد شاد ک شدم عکس ها رو تیک زدم تا گزینه ارسال رو زدم صفحه سیاه شد از شاد اومد بیرون تا چند دیقه گوشیم هنگ کرده بود از اون موقع تا الان نه تونستم به معلم پ بدم ک شاد متوقف شده نه تونستم عکس بفرستم رفتم مدرسه همه شاکی بودن ک اعصاب مون رو شاد خورد کرده اصلا نمیتونیم ازش استفاده کنم 😤😤😤😤😤😤 خواهشن این برنامه رو حذف اش کنید واتساپ بهتره

  • ناشناس ارسالی در

    سلام یا دانش آموز سرکلاس باشه، یا کلا بر نامه شاد باشه کلاس تعطیل، بخدا شاگردارو به چند گروه تقسیم کردیم، نه خودمان زمان درس چیزی می فهمیم، نه اونا، طفلکی ها با ترس میان، با ترس میرن ، به خاطر کرونا در کلاس به شاگردا نمیتونیم نزدیک بشیم، ب یشتری هاشون هم گوشی لمسی برای شاد ندارن، موندیم ما معلما چکار کنیم، بعضی ها با گ ریه میان، معلما سردر گم موندن

    • محمد امین ارسالی در

      بله موافقم. منم دوسن دارم فقط امتحان ها رو به مدرسه برم بدم.

  • ایران من ارسالی در

    نه ب کرونا ن ب باز بودن مدارس!
    یک نادان سنگ میندازه تو چاه صدتا عاقل در نمیارنش اگه بخاد مدارس باز باشه فاجعه میشه ینی جنگ جهانی سوم!

  • محمد امین ارسالی در

    اونایی که میگن شاد عالیه بکم به فکر بچه های دیگران هم باشند. بخدا پارسال گوشیم ضعیف بدد اینقدر گریه کردم که نگو. الان به خاطر گوشی درست شد. بله شاد درست شده و حتی بخشی پیام خصوصی هم فعاله من اونطوری مشق می فرستم. بخدا بعضی ها گوشی هاشون پایبنع. علاوه بر این خیلی باگ داره.استاد ازم ساعت 12.10 سوال کرد تا پیامش اومد ساعت 12.5 دقیقه شد بعد استادم باور نکرد. فقط یه خواهش دارم یه کاری کنید این لگ بودن شاد برطرف شه ممنون.

  • ناشناس ارسالی در

    افتضاح ار از شاد نداریم!

  • ناشناس ارسالی در

    افتضاح تر از شاد نداریم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها