|
کدخبر: 123340

برخورد پلیس با تخلف نداشتن پلاک سوم کامیون‌ها

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران از اجرای طرح تشدید برخورد با نداشتن پلاک سوم کامیون‌ها در پایتخت خبر داد.

جامعه برخورد پلیس با تخلف نداشتن پلاک سوم کامیون‌ها

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی اظهار کرد: طرح تشدید برخورد با نداشتن پلاک سوم کامیون‌ها در پایتخت در حال اجراست و پلیس راهور فاتب با مشاهده این تخلف حتما با راننده برخورد قانونی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در هفته جاری طرح برخورد با کامیون‌هایی که از نصب پلاک سوم خودداری کرده اند گفت: برخورد قانونی پلیس راهور تهران با تخلفات کامیون‌ها و عدم نصب پلاک سوم توسط رانندگان آن، در سطح معابر پایتخت با قوت بیشتری به مرحله اجرایی در آمده است و در صورت مشاهده نداشتن پلاک سوم برخورد قانونی با آنان صورت خواهد پذیرفت.

بهرام آبادی افزود: با توجه به حجم بالای حوادث و سوانح ترافیکی وسایل نقلیه سنگین و ناوگان حمل بار کلیه رانندگان کامیون‌ها می‌بایست نسبت به آشکار سازی و نصب پلاک سوم اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ممنوعیت تردد کامیون‌ها در طول روز، که هم اکنون در حال اجراست سایر تخلفات رانندگان کامیون به طور شبانه روزی مورد توجه کارشناسان پلیس راهور قرار دارد، ادامه داد: با توجه به آسیبی که کامیون‌ها از تصادف و حادثه رانندگی برجای می‌گذارند نظارت بر رفتار‌های ترافیکی و پر خطر کامیون‌ها مورد توجه کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران تاکید کرد: داشتن پلاک سوم و خوانا بودن ارقام پلاک‌های کامیون‌ها، همراه داشتن مدارک کامل کامیون و داشتن معاینه فنی ضروری است.

معاون ترافیکی پلیس پایتخت با بیان اینکه تمامی کامیون‌ها موظف به نصب پلاک درشت و خوانا در قسمت بالای کامیون هستند، گفت: نداشتن پلاک سوم و ناخوانا بودن ارقام پلاک‌های کامیون‌ها و همراه نداشتن مدارک کامل کامیون نیز از دیگر مواردیست که ماموران پلیس راهور در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد کرد.

سرهنگ بهرام آبادی ادامه داد: ابعاد استاندارد پلاک سوم که در قسمت عقب و بالای کامیون می‌بایتس نصب و در معرض دید باشد گفت: ابعاد پلاک سوم باید (۳۵*۸۰ سانتی متر) و با استفاده از مواد درخشنده فسفری حتما در هوای تاریک و شب می‌بایست قابل رویت برای پلیس و دیگران باشد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران
  • بهرنگ ارسالی در

    سلام عقب ماشین بالایی یه پلاک کوچک رسمی هست خوب نصبه بالاتر از ان یه پلاک به اندازه بزرگتر هم زده اونم میشه پلاک دوم بازم دیده نمیشه پلاک سوم کجا باید زد لاقل عکس شو هم نشون بدین کل درها را پلاک بزنیم چطوره

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها