|
کدخبر: 123298

آخرین وضعیت ترافیک در جاده های هراز و فیروزکوه

فرمانده ویژه پلیس‌راه شرق استان تهران، گفت: ترافیک در جاده‌های هزار و فیروزکوه به سمت استان‌های شمالی کشور سنگین است.

سرهنگ سیاوش محبی در این خصوص، اظهارکرد: بر اساس گزارش تصاویر دریافتی از دوربین‌های پلیس، ترافیک در مسیرهای آزادراه حرم تا حرم و محور امام رضا (ع) هم پرحجم است.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی در مسیرهای هراز و فیروزکوه، اضافه کرد: این محدودیت ترافیکی با توجه به پایان یافتن تعطیلات تابستانی و افزایش بار ترافیکی جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی طی چهار روز و از ۲۸ شهریورماه اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: در این روزها تردد در محور هراز از ساعت ۱۷ و از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۹ از آمل به سمت رودهن یک‌طرفه می‌شود و محدودیت‌های اعمالی تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به مسیر جایگزین در روزهای اعمال محدودیت، ادامه داد: رانندگان در روزهای اعمال محدودیت ترافیکی در جاده هراز از مسیر جایگزین فیروزکوه تردد کنند.

سرهنگ محبی ادامه داد: ماموران پلیس راهور در تمام ساعات شبانه‌روز بر تردد خودروها در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی نظارت دارند و با متخلفان برخورد می‌کنند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و با رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی سفری ایمن داشته باشند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها