|
کدخبر: 123277

آخرین جزییات تمدید غیرحضوری دفترچه بیمه

مدیرکل تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران، گفت: در ۵ ماه گذشته، در شعب تابعه حدود ۲۸ هزار سابقه را به شعب دیگر سازمان در سراسر کشور اعلام و ۲۷ هزار سابقه نیز در این مدت از طریق واحدهای نامنویسی به اداره کل وارد شده است.

عباس اورنگ در این خصوص، اظهارکرد: در ۵ ماه گذشته، در شعب تابعه حدود ۲۸ هزار سابقه را به شعب دیگر سازمان در سراسر کشور اعلام و ۲۷ هزار سابقه نیز در این مدت از طریق واحدهای نامنویسی به اداره کل وارد شده است.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی، در شعب تابعه حدودا ۵۵ هزار نامنویسی از بیمه شدگان اصلی و تبعی انجام و حدود ۳۷۰ هزار دفترچه درمانی نیز صادر، تعویض یا تمدید اعتبار شده است.

اورنگ گفت: دیگر نیازی به حضور بیمه شدگان، بازنشستگان و تمامی افرادی که دارای دفترچه تأمین اجتماعی هستند به شعب و یا کارگزاری‌ها برای تمدید اعتبار دفترچه‌ها نیست و اعتبار دفترچه درمانی در صورت داشتن استحقاق از طریق استعلام آنلاین و در زمان مراجعه به مراکز درمانی از طریق سه روش اینترنتی و سه روش غیر اینترنتی قابل استعلام است. همچنین در مورد دفترچه‌های درمانی که درحال‌حاضر دارای اعتبار است، نیازی به استعلام مجدد اعتبار توسط مرکز خدمت دهنده نیست.

مدیرکل تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران، تاکید کرد: بیمه شدگان تأمین اجتماعی نیز می‌توانند اعتبار دفترچه‌های خود را از طریق این ۶ روش ذکر شده استعلام و تا آخرین برگ دفترچه درمانی خود را بدون نیاز به تمدید اعتبار حضوری، استفاده نمایند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها