|
کدخبر: 223698

افزایش سرمایه ۴ شرکت بورسی + جزئیات

طبق اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال چند شرکت بورسی افزایش سرمایه خود را ثبت کردند.

طبق اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال چهار شرکت بورسی افزایش سرمایه خود را ثبت کردند. بر این اساس کپارس، کیسون، بمیلا و وبشهر افزایش سرمایه دادند.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، با نماد ثجنوب، افزایش سرمایه ۵۶ درصدی ثبت کرد. سرمایه این شرکت از ۹۰ میلیارد تومان به ۱۴۰ میلیارد تومان رسیده و این افزایش از محل سود انباشته انجام شده است.

شرکت توسعه صنایع بهشهر، با نماد وبشهر، افزایش سرمایه ۸۲ درصدی داده است. این افزایش از مبلغ ۸۲۵ میلیارد تومان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان بوده و از محل سود انباشته و اندوخته را در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

شرکت کاشی پارس، با نماد کپارس، افزایش سرمایه ۱۲۱۳ درصدی ثبت کرده. سرمایه این شرکت از مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان به ۱۶۳ میلیارد و ۵۴۷ میلیون تومان رسیده است. این افزایش از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها انجام شده و در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

شرکت کیسون با نماد کیسون افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی ثبت کرده است. سرمایه این شرکت از مبلغ ۵۰۴ میلیارد تومان به ۲۰۱۶ میلیارد تومان رسیده. محل این افزایش سرمایه سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها بوده است.

شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد، با نماد بمیلا، افزایش سرمایه ۷۹ درصدی داده است. سرمایه از مبلغ ۶۳ میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان به ۱۱۳٫۵ میلیارد تومان از محل سود انباشته ثبت شده است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر