|
کدخبر: 203774

وضعیت عرضه فولاد، سیمان و آلومینیوم در بورس کالا

در هفته منتهی به یک مهر ماه یک میلیون و ۵۵۳ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۰۲ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. سیمان، فولاد و آلومینیوم صدرنشینان تالار صنعتی بودند و در تالار پتروشیمی وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری در صدر جای گرفتند.

بورس وضعیت عرضه فولاد، سیمان و آلومینیوم در بورس کالا

طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۱۴۴ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۸ هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۹۱۰ هزار تن سیمان، ۲۳۴ هزار و ۷۷۶ تن فولاد، ۵ هزار و ۳۶۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، یک هزار تن مس، ۲۰۰ تن کک، ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲۰ تن روی، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۴۰ کیلوگرم شمش طلا معامله شد.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۹۸ هزار و ۸۱۷ تن انواع کالا به ارزش ۵۱ هزار و ۹۲۲ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۳۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۳۰ هزار و ۷۶۳ تن قیر، ۸۱ هزار و ۹۵۲ تن مواد پلیمری، ۳۴ هزار و ۵۳۸ تن مواد شیمیایی، ۹ هزار تن گوگرد، ۳ هزار و ۵۹۰ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۵۰۰ تن سلاپس واکس، یک هزار تن لوب کات و ۴۴۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

همچنین ۱۱ هزار و ۴۷ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها