|
کدخبر: 148418

این پنج نماد در صف خرید بورس هستند

امروز ۲۹ دی ۹۹ شاخص کل با اُفت ۲.۹۷ درصدی مواجه شده است و قرمز رنگ غالب بازار است. در این وضعیت قرمز بورس، پنج نماد توانستند خود را از صف فروش به صف خرید برسانند!

بورس این پنج نماد در صف خرید بورس هستند

امروز دوشنبه ۲۹ دی ۹۹ بورس به مانند چند روز گذشته قرمزپوش بود و شاخص کل تا لحظه نگارش این متن با اُفت بیش از ۳۵ هزار واحدی معادل ۲.۹۷ درصدی به سطح یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۴۶۱ واحدی سقوط کرده است.

شاخص کل هم وزن نیز شرایط چندان مساعدی نداشته و این شاخص نیز با اُفت ۷۲۷۲ واحدی به سطح ۴۳۷ هزار و ۲۲۸ واحدی پرتاب شده است.

در شرایط قرمز بورس امروز، اما چهار نماد توانستند خود را تا لحظه نگارش این متن از صف فروش به صف خرید برسانند. این چهار نماد را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

سپ

سهام پرداخت الکترونیک سامان کیش با نماد سپ در حالی که در ۱۸ دقیقه ابتدایی بازار امروز در صف فروش قرار داشت توانست به یکباره صف فروش خود را بکشند و در کمتر از یک ساعت از زمان بازار خود را به صف خرید برساند و در همانجا ماندگار باشد.

سقاین

سیمان قائن با نماد سقاین نیز امروز توانست خود را از صف فروش به صف خرید برساند. حجم معاملات در این نماد سیمانی امروز ۴ برابر میانگین ماهانه بوده است. همچنین ۲.۴ میلیارد تومان پول حقیقی به این نماد وارد شده است.

دارو

کارخانجات پخش دارو با نماد دارو دیگر نمادی بود که امروز خود را از صف فروش به صف خرید رساند. حجم معاملات امروز این نماد نیز تقریبا ۲ برابر حجم میانگین ماهانه بود و قدرت خریدار به فروشنده نیز ۱.۲۵ برابر بود.

چخزر

صنایع چوب خزر کاسپین با نماد چخزر که سهام آن در پاییز امسال عرضه اولیه شد دیگر نمادی بوده است که امروز توانسته خود را از صف فروش به صف خرید برساند. حجم معاملات روزانه آن تقریبا ۸ برابر میانگین حجم ماهانه بوده است و قدرت خریدار به فروشنده ۳۶ برابر و میزان ورود پول حقیقی به این نماد بیش از ۱۸ میلیارد تومان بوده است!

منبع: نبض بورس
  • ناشناس ارسالی در

    این چند سهم توسط نوسانگیرها هماهنگ شده ت ا از مردم بیچاره و ناوارد نوسان بگیرند ن خرید ولی به محض مثبت ۲.۵ بفروشید

ارسال نظر