|
کدخبر: 138964

حال خوب نمادهای کوچک در بورس

با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در نمادهای بنیادین باعث روند نزولی شاخص کل شد اما نمادهای کوچک بازار سهام وضعیت خوبی دارند.

بورس حال خوب نمادهای کوچک در بورس

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روند نزولی پیدا کرد و این در حالی است که شاخص هم‌وزن جدود نیم درصد رشد کرد و نشان‌دهنده وضعیت خوب سهم‌های کوچک بازار سهام امروز است. در جریان روند صعودی بازار سهام در چند هفته اخیر، سهم‌ها رشد خوبی داشتند و روند نزولی بورس امروز پایدار نیست و تقاضا در دوباره به بازار سهام بازمی‌گردد.

ریزش شاخص کل بازار سهام امروز به دلیل عرضه در نمادهای شاخص‌ساز مانند شستا و خودرو و وبصادر بود اما کلیت بورس امروز در سهم‌های کوچک روندی مثبت دارد.

به نظر می‌رسد در ادامه روند معاملات بازار سهام امروز روند نزولی نمادهای شاخص‌ساز نیز بهبود پیدا خواهد کرد و عرضه کمتر خواهد شد و نمادهای تاپیکو، فولاد و حکشتی به مدار مثبت بازگشتند و احتمالا روند معاملات سایر نمادهای بنیادین نیز بهتر خواهد شد.

با تثبیت قیمت دلار و همچنین روند صعودی دلار در روز گذشته و همچنین بازگشت اعتماد و تقاضا به بازار سهام روند بورس صعودی شد و طبق پیش‌بینی کارشناسان به توجه به افزایش حجم و ارزش معاملات شاخص کل تا پایان سال رشد خوبی خواهد داشت.

نمادهای شستا، خودرو و وبصادر بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل بازار سهام امروز را داشتند.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر