|
کدخبر: 137912

نمادهای تاثیرگذار در رشد شاخص بورس امروز

شاخص کل بورس در معاملات صبح امروز ۸ آذرماه با بیش از ۱۹ هزار واحد رشد به عدد یک میلیون و ۳۸۷ هزار واحدی رسید.

شاخص کل بورس در معاملات صبح امروز (شنبه ۸ آذرماه) با بیش از ۱۹ هزار واحد رشد به عدد یک میلیون و ۳۸۷ هزار واحدی رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با ۴۸۳۷ واحد رشد به عدد ۳۹۹ هزار واحدی رسید. نماد‌های شستا، خودرو، خساپا، فولاد، فملی، شپنا و وبصادر از پر تراکنش‌های بازار بودند.

نماد‌های شستا، خودرو و شبندر بیشترین افت را در بازار داشتند و نماد‌های فولاد، تجارت و پارس و حکشتی از نماد‌های تاثیر‌گذار در رشد شاخص بودند.

در پیش گشایش امروز نیز، نماد‌های وتوکا، ولپارس، سیمرغ و زکوثر از برترین‌های تقاضا و نماد‌های وملی، حکمک، خودرو، شستا و خساپا، از برترین‌های عرضه در بورس بودند.

با توجه به اینکه نمادهای کوچک بازار روند مناسب تری نسبت به بنیادی‌ها دارند، پیش‌بینی می‌شود شاخص هم وزن در جریان معملات امروز بازار روند بهتری نسبت شاخص کل داشته باشد.

 

منبع: برنا
  • Pouria ارسالی در

    ثبت یک عملکرد عالی دیگر از پاکسان/ فروش ١٩٣ میلیارد تومانی تنها در یک ماه

    به گزارش کدال نگر بورس ٢۴ شرکت پا کسان در آبان سال جاری هم چون ماه های گذش ته عملکردی عالی از خود بر جای گذاشت و با فروش ١٩٣ میلیارد تومانی در این ماه رکور د جدید در درآمد فروش خود ثبت نمود. جمع د رآمد ١١ ماهه تا پایان آبان ماه به ١١٨۵ م یلیارد تومان رسید. گفتنی است مبلغ فروش ا ین شرکت در مدت ١١ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ٣۴ درصد رشد داشته است. نکته قاب ل توجه دیگر در گزارش این شرکت رشد چشمگیر و ۴۶ درصدی میانگین نرخ های فروش در آبان نسبت به میانگین ١١ ماهه می باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها