|
کدخبر: 128611

رشد بورس منطقی می‌ شود

یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه این بازار به صورت خودانتظام اصلاح قیمتی داشته است، اظهار کرد: روند صعودی بازار سرمایه ادامه دارد اما این صعود نسبت به چهار ماه نخست امسال منطقی تر خواهد بود.

بورس رشد بورس منطقی می‌ شود

فردین آقابزرگی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امریکا اظهار کرد: بازارهای مالی همه کشورهای دنیا از انتخابات و اتفاقات سیاسی سایر کشورها تاثیر می‌پذیرد، البته در مقطع کنونی این تاثیرپذیری در کشور ما بیشتر جنبه روانی و تاثیرات ناملموس اقتصادی دارد.

وی ادامه داد: دلیل این موضوع این است که اقتصاد کشور ما در سه دهه گذشته از این مسائل زیاد دیده است و به دلیل عدم ارتباط و مراودات مالی با دنیا و مخصوصا کشورهای غربی از تاثیرپذیری زیاد مصون است.

این تحلیلگر بازار سرمایه با تاکید بر اینکه بازار سرمایه در مقطعی به صورت خود انتظام اصلاح قیمت داشت، گفت: در چند ماه گذشته بیش از ۵۰۰ سهم بورسی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد اصلاح قیمت داشتند و بنابراین تاثیر روانی انتخابات امریکا در این بازار چشمگیر نخواهد بود. درحال‌حاضر بازار سرمایه به نقطه‌ای رسیده است که جای نگرانی و تردید در مورد ثبات بازار وجود ندارد. در واقع بازار به ثبات رسیده است و بعد از این هم با شیب ملایم حرکت می‌کند.

آقابزرگی با بیان اینکه روند صعودی بازار سرمایه ادامه دارد، اظهار کرد: البته این روند نسبت به چهار ماه نخست امسال ملایم تر و منطقی تر است و حرکت نقدینگی به سمت این بازار خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر