|
کدخبر: 125567

ریزش آبشاری بورس ادامه دارد!

با پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از ۳٫۰ درصد ریزش کرد، این ریزش تحت تاثر عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بود و شاخص کل در حال نزول تا محدود حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد قرار گرفت.

بورس ریزش آبشاری بورس ادامه دارد!

جو هیجانی بازار سرمایه دوباره باعث ایجاد صف‌های فروش میلیونی در نمادهای شاخص‌ساز شده است و شاخص کل بازار سهام تحت تاثیر معاملات این نمادها در رنج منفی دوباره ۳۰۵ درصد ریزش کرد.

فردا می‌تواند روز سرنوشت‌ساز بازار سهام باشد زیرا اگر شاخص از محدود حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد ریزش کند، روند بازار سهام تغییر خواهد کرد.

گروه محصولات شیمیایی با ارزش معاملات ۲۵۰ میلیارد تومان برترین صنعت امروز است. بیشتر نمادهای پالایشی در کف قیمت روزانه خود با فشار عرضه سنگین همراه هستند.

همچنین در اواخر اتمام معاملات امروز بازار سهام در برخی نمادهای مانند نمادهای خودرویی حقوقی بازار از این نمادها حمایت کرد و از حجم صف فروش خودرو و خساپا کاهش داد.

شاخص هم‌وزن نیز حدود ۲ هزار واحد کاهش یافت که نشان از کلیت منفی بازار و به گفته کارشناسان بازار سرمایه، کاهش شاخص هم‌وزن نشانه خروج پول حقیقی از بازار سهام است.

بازار قفل در صف‌های فروش نشان از خروج سرمایه از بازار است، اما حمایت‌ها از بازار سهام به نحوی جوابگوی صف‌های فروش ۱۲ هزار میلیارد تومانی نیست و باید منتظر منابع صندوق توسعه برای تزریق به بازار باشیم.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر