|
کدخبر: 124184

بیشترین افزایش سهام مربوط به کدام نمادهای بورسی بود؟ + جدول

سه نماد «فملی»، «خودرو» و «وبملت» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «زاگرس»، «وساخت» و «پترول» معطوف بود.

بورس بیشترین افزایش سهام مربوط به کدام نمادهای بورسی بود؟ + جدول

 افراد حقیقی امروز هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ بود.

 

حقوقی‌ها امروز حدود هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.

ارزش کل معاملات خرد ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۳۱ درصد یعنی هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۸ درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه "فلزات اساسی"، "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" و "خودرو و ساخت قطعات" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "انبوه‌سازی، املاک و مستغلات" و "ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی" به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فملی»، «خودرو» و «وبملت» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «زاگرس»، «وساخت» و «پترول» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ معادل ۱۴۰ میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پتروشیمی زاگرس با برتری ۸۰ میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۴ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۳۷ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۰۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود.

تغییر+مالکیت+جدول

تغییر+مالکیت+جدول۱

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر