|
کدخبر: 267131

۲ پیش بینی متفاوت از قیمت سکه / ۱۲ تیر

از نظر عده ای از سکه بازان در صورتی که نرخ دلار امروز به روند صعودی روز گذشته ادامه دهد و سکه در محدوده ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبیت بدهد این امر می تواند زمینه ساز ورود سکه به کانال ۱۶ میلیون تومان شود .

بانک و بیمه ۲ پیش بینی متفاوت از قیمت سکه / ۱۲ تیر

مذاکرات دوحه بنا بر تحلیل ها و اظهارنظرها ناکام ماند و بازار ارز و سکه افزایشی شد. قیمت سکه روز گذشته تحت تاثیر افزایش قیمت دلار به سمت مرز مقاومتی ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت کرد اما در نهایت بر روی ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار گرفت.

افزایش ۷۰۰ هزار تومانی سکه رفاه

قیمت سکه رفاه دیروز با نرخ ۱۴ میلیون و ۵۲۷ هزار تومان باز شد و در این صف خرید داشت و با رشد تقریبا ۷۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۲۴۰ رسید.

حباب سکه چقدر شد؟

حباب سکه دیروز در محدوده ۱۳ درصد بود و فاصله ارزش ذاتی سکه با قیمت نقدی آن در بازار  در حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود.همین امر یکی از دلایل احتیاط معامله گران در بازار سکه شده بود.

دو پیش بینی متفاوت از قیمت سکه

از نظر عده ای از سکه بازان در صورتی که نرخ دلار امروز به روند صعودی روز گذشته ادامه دهد و سکه در محدوده ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبیت بدهد این امر می تواند زمینه ساز ورود سکه به کانال ۱۶ میلیون تومان شود.

با این حال عده ای دیگر از معامله گران باور دارند قیمت سکه در روز پنجشنبه هفته گذشته و در اولین روز هفته جاری رشد را تجربه کرد. در این شرایط این دسته از معامله گران در انتظار اصلاح شدن قیمت سکه هستند.

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر