|
کدخبر: 220155

رسیدن به نقطه عطف مهم برای رمز ارز شیبا اینو

توکن SHIB به طور مداوم برای از سر گیری روند گاوی خود تلاش می کند اما با توجه به عملکرد آن در روز های ۱۹، ۱۱ و ۵ نوامبر (۲۸ ،۲۰ و ۱۴ آبان) چنین امری موفقیت آمیر نبود.

تعداد هولدرهای میم توکن شیبا اینو در نهایت از مرز یک میلیون نفر عبور کرد. بدین ترتیب ، شیبا اینو به نقطه عطف مهمی دست یافت. در حال حاضر، بیش از یک میلیون سرمایه‌گذار به رغم افت ۶۰ درصدی قیمت ، تصمیم گیری خواهند کرد که به هولد توکن های خود ادامه خواهند دادو یا خیر.

مسیر شیبا اینو در بازار

شیبا اینو به دنبال صعود چند هزار درصدی خود در بازار ، سقف تاریخی ۰.۰۰۰۰۸۸ دلاری را به ثبت رساند. با گذشت زمان ، ارزش قیمت شیبا اینو به سرعت ۳۰ درصد کاهش یافت و به ۰.۰۰۰۰۵۷ دلار رسید.

بیشتر سرمایه گذاران تصمیم گرفتند که کشتی در حال غرق شدن را رها کنند و پوزیشن های معاملاتی خود را ببندند و توکن های خود را به فروش برسانند که در نتیجه، به کاهش ۳۰ درصدی قیمت منتهی شد. در مجموع ، ارزش شیبا اینو در لحظه نوشتن این خبر ، ۶۱ درصد کاهش یافت.

توکن SHIB به طور مداوم برای از سر گیری روند گاوی خود تلاش می کند اما با توجه به عملکرد آن در روز های ۱۹، ۱۱ و ۵ نوامبر (۲۸ ،۲۰ و ۱۴ آبان) چنین امری موفقیت آمیر نبود. در حالی که این توکن تنها در یک روز تا ۴۰ درصد رشد یافته بود اما به دلیل فشار فروش قدرتمند ، به سرعت اصلاح شد.

وضعیت فاندامنتال شیبا اینو

در حالی که برخی از اعضای انجمن شیبا اینو از عملکرد این توکن در هفته‌های اخیر ناراضی هستند، اما با توجه به تعداد بسیار بالای هولدرهای شیبا اینو ، پرایس اکشن آن می تواند در کوتاه مدت قابل توجه باشد.

براساس تجربه و عملکرد رمزارزهایی مشابه از دوج کوین ، قیمت یک دارایی دیجیتال نمی تواند در تایم فریم بلند مدت صرفاً به دلیل اشتیاق و علاقه جامعه آن افزایش یابد ، اما قیمت رمزارزهایی از جمله اتریوم ویا سولانا به دلیل داشتن پس زمینه فاندامنتال قدرمتند می توانند با توجه به کاربرد های مختلف روزانه آنها، افزایش یابند.

 

منبع: آکادمی هلاکوئی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها