|
کدخبر: 208808

مدیر بانک مهر ایران استان همدان خبر داد:

پرداخت ۱۴ هزار فقره تسهیلات به صورت آنلاین

با فراگیری استفاده از خدمات آنلاین، بانک مهر ایران استان همدان، رشد چشمگیری در پرداخت تسهیلات آنلاین و استفاده مشتریان از اینترنت و همراه بانک داشته است.

بانک و بیمه پرداخت ۱۴ هزار فقره تسهیلات به صورت آنلاین

به گزارش گسترش نیوز در همدان، مرتضی بهاروند مدیر بانک مهر ایران استان همدان با تاکید بر اهمیت تسهیلات قرض الحسنه، گفت: این بانک همواره در تلاش است با درنظر گرفتن شرایط مشتریان خدمات متنوع و با کیفیتی ارائه کند، از این رو با شیوع ویروس کرونا و همچنین هم‌گام با توسعه جهانی در زمینه ارتباطات و خدمات آنلاین این بانک نیز تلاش خود را در این راستا به کار گرفت که در نتیجه آن در ۶ ماه نخست سالجاری رشد چشمگیری در پرداخت تسهیلات آنلاین، استفاده از همراه بانک و اینترنت بانک حاصل شد.

بهاروند افزود: در مجموع در نیمه اول سالجاری نزدیک ۲۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ نزدیک به ۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شد که در این میان بیش از ۱۴ هزار فقره به صورت آنلاین پرداخت شد. شیوه پرداخت تسهیلات به صورت آنلاین در مقایسه با پایان سال گذشته، ۳۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به رشد ۵۱ درصدی افتتاح حساب آنلاین در نیمه اول سال، گفت: در بازه زمانی مذکور حدود ۲۶ هزار حساب به صورت آنلاین افتتاح شده است. اینترنت بانک مهر ایران نیز با فعالسازی برای ۳۶ هزار و ۴۷۰ مورد، ۶۵ درصد رشد داشته است.

بهاروند خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی خوشبختانه با ۲۷ درصد رشد نسبت به سال گذشته ۷۷۵۱ دستگاه پوز به مشتریان تحویل شد. همچنین ۲۴۲ هزار کارت عابربانک برای مشتریان صادر شد.

مدیر بانک مهر ایران استان همدان با بیان اینکه منابع این بانک در کشور در پایان شهریور ۱۴۰۰ به بیش از ۶۲۳هزار میلیارد ریال رسیده و نسبت به پایان سال گذشته ۲۶ درصد رشد را تجربه کرده است، گفت: در استان همدان نیز منابع رشد مطلوبی داشته و با ۱۶ هزار میلیارد منابع، ۳۸ درصد رشد داشته است که نشان از این دارد که رشد منابع در استان همدان، بیش از میانگین کشوری است.

خبرنگار: ذلیخا کرمی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها