|
کدخبر: 202187

آخرین قیمت سکه و دلار در بازار (۲۸ شهریور)

دلار امروز (۲۸ شهریورماه ۱۴۰۰) روند صعودی و سکه روند نزولی را تجربه کرده است و قیمت جهانی طلا ثابت ماند.

قیمت دلار امروز (۲۸ شهریورماه ۱۴۰۰) روند صعودی را تجربه کرد. در ابتدای شروع معاملات ارزی قیمت هر دلار در بازار ۲۷ هزار و ۲۸۵ تومان بود که این مقدار در ساعت ۱۲ و نیم به کمترین میزان خود یعنی ۲۷ هزار و ۲۸۵ تومان رسید، اما از ساعت ۳ بعد از ظهر به بعد قیمت دلار روند صعودی را در پیش گرفت و در ساعت ۴ بعد از ظهر به بیشترین قیمت روز خود یعنی ۲۷ هزار و ۴۴۸ تومان رسید.

بررسی نرخ دلار و مقایسه آن با روز گذشته، از صعود ۰.۲۸ درصدی قیمت دلار خبر می‌دهد.

قیمت سکه افزایش یافت

قیمت سکه تمام بهار آزادی در ابتدای بازار، ۱۱ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان اعلام شد که این روند تقریبا تا ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه ادامه داشت و بعد از آن قیمت سکه به طور ناگهانی به بیشتری میزان خود یعنی ۱۱ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان رسید که به عنوان بیشترین نرخ روز ثبت شد و قیمت کنونی آن در زمان تهیه این گزارش، ۱۱ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان قیمت گذاری شد. قیمت سکه تمام بهار آزادی نسبت به نرخ روز قبل خود به میزان ۲ هزار تومان کاهش یافت.

لازم به ذکر است که قیمت جهانی طلا و نرخ ارز های بین بانکی، به دلیل تعطیلات میلادی با قیمت یک هزار و ۷۵۴ دلار ثابت ماند.

سخن پایانی

بر اساس این گزارش با نزدیک شدن به انتهای معاملات، قیمت سکه روند نزولی و دلار روند صعودی را تجربه کرده اند؛ همچنین پیش بینی می شود بازار ارز در روز سه شنبه (۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰)و پس از آن به دلیل جلسات انرژی اتمی ایران در وین، نوسان های مشهودی داشته باشد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها