|
کدخبر: 187430

گیفت کارت، مرجع رسمی خرید انواع گیفت کارت با قیمت مناسب

بانک و بیمه گیفت کارت، مرجع رسمی خرید انواع گیفت کارت با قیمت مناسب

خرید گیفت کارت

یکی از بزرگ ترین و مطمئن ترین مراکز خرید گیفت کارت در ایران، سایت Giftcard.iM می باشد. این سایت با کمک برنامه نویسان بومی و متخصصین حوزه اینترنت بستری را فراهم کرده تا کاربران عزیز فارسی زبان بتوانند در سریع ترین حالت و با استفاده از بهترین خدمات پشتیبانی و فروش، انواع گیفت کارت های موردنیاز خود را خریداری کرده و از خدمات دیگر این سایت بهره مند شوند.

این سرویس آنلاین و دیجیتال در سال های گذشته توانسته اعتماد ده ها هزار کاربر ایرانی را جلب نماید. به همین خاطر است که می گوییم سایت بزرگ Giftcard.iM معتبرترین مرکز خرید گیفت کارت در ایران است. تیم حرفه ای و پرسنل کارکشته این سایت با سابقه چندین و چند ساله خود همواره در تلاش هستند تا بهترین و ساده ترین راهکارهای خرید محصولات دیجیتالی از جمله گیفت کارت را برای کاربران عزیز فراهم نمایند تا این عزیزان بدون دغدغه و نگرانی بابت پرداخت هزینه محصول، از خدمات سایت بهره مند شوند.

در سایت Giftcard.iM می توانید به انواع گیفت کارت از جمله گیفت کارت اپل، گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت اسپاتیفای و غیره دسترسی داشته و این محصولات را با استفاده از کارت بانکی خود خریداری نمایید. شایان ذکر تمام فرایند خرید گیفت کارت در سایت بزرگ Giftcard.iM در کمتر از یک دقیقه قابل انجام بوده و از این بابت مفتخریم اعلام نماییم که سایت Giftcard.iM سریع ترین سایت خرید گیفت کارت در ایران نیز می باشد.

در واقع ما برای راحتی حال کاربران و انجام هرچه سریع تر کارها، روند خرید را با استفاده از فیلدهای موردنیاز و ضروری در نظر گرفته و از دریافت اطلاعات اضافی از کاربران خودداری کرده ایم. از این رو بد نیست بدانید شما برای خرید گیفت کارت در این سایت، نه تنها هیچ نیازی به احراز هویت ندارید، بلکه می توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به تلف کردن حتی یک ثانیه وقت، محصول موردنیاز خود را خریداری کرده و دریافت نمایید.

تیم بزرگ سایت Giftcard.iM همواره در کنار کاربران خود بوده و با پشتیبانی فنی ۲۴ساعته از این عزیزان، در تمام روزهای سال حتی روزهای تعطیل و مناسبت های گوناگون آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به مشکلات و سوالات کاربران عزیز خواهد بود. برای خریدی آسوده و دریافت گیفت کارت با بهترین قیمت، سایت Giftcard.iM در خدمت شماست.

امکانات Giftcard.iM

گیفت کارت ارزان در giftcard.im

سایت بزرگ Giftcard.iM امکانات بی نظیری را برای کاربرانی از این سایت محصول موردنیازشان را خریداری می کنند در نظر گرفته است. این امکانات و ویژگی ها، حاصل تلاش شبانه روزی تیم حرفه ای سایت Giftcard.iM است. این تیم با الگوبرداری از بزرگ ترین مارکت های دنیا، سعی در قدم گذاشتن در مسیری تازه دارد که قبل از سایت Giftcard.iM هیچ فروشگاه دیگری وارد آن نشده است.

مقصد این مسیر جذاب و سخت چیزی نیز رضایت کاربران نیست و ما همه تلاش خود را می کنیم تا با بکارگیری دانش روز دنیا و همچنین تجربه چندین و چند ساله خود در زمینه فروش انواع گیفت کارت، بهترین خدمات رسانی را به هموطنان عزیزمان داشته باشیم. از این گذشته، سایت Giftcard.iM جزو معدود سایت هایی است که دفتر فیزیکی آن در کشور عزیزمان ایران وجود دارد و کاربران می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

این موضوع نشان دهنده مرجعیت و سابقه درخشان این سایت در امر فروش گیفت کارت در ایران است. علاوه بر این موارد، سایت بزرگ Giftcard.iM همواره امکانات و سرویس های خود را بروزرسانی می کند تا کاربران با آخرین شرایط و قوانین فروشگاهی که همگی به نفع مشتریان است آشنا شده و از آن ها بهره مند شوند. اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به برخی از ویژگی ها و امکانات موجود در سایت Giftcard.iM بیاندازیم، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • امکان مشاوره آنلاین و راهنمایی کاربران پیش از خرید محصولات به منظور انتخاب بهترین و کاربردی ترین محصول برای آن ها
  • برگزاری جشنواره های فروش متعدد و اعمال تخفیف های فوق العاده برای کاربران جدید و قدیمی
  • انتشار کدهای تخفیف مختلف به مناسبت های گوناگون برای تمام کاربران عزیز سایت
  • ارائه انواع گیفت کارت های معتبر و قانونی با بهترین قیمت و با استفاده از آخرین و منصفانه ترین نرخ دلار روز در ایران
  • امکان دسترسی به فروشگاه گیفت کارت با استفاده از سایت، کانال تلگرامی و پشتیبانی واتساپ
  • امکان خرید محصولات و سرویس های سایت بزرگ Giftcard.iM تنها در یک دقیقه و با کمترین اطلاعات موردنیاز
  • ارتباط مستقیم با بخش پشتیبانی سایت از طریق راه های ارتباطی گوناگون
  • پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران به صورت ۲۴ساعته در تمام روزهای هفته

تحویل لحظه ای گیفت کارت

خرید گیفت کارت آیتونز اپل

اپل یکی از بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده انواع لوازم مربوط به تکنولوژی در دنیاست که محصولات و خدمات آن علاوه بر ایران، در صدها کشور دیگر نیز عرضه می شود. طبیعتاً این شرکت بین المللی برای دریافت هزینه های مربوط به خدمات خود، از کاربران ارز رایج دلار را دریافت می کند و از آن جایی که در کشور ایران، کاربران امکان پرداخت مستقیم با دلار آمریکا را ندارند، بایستی از راهکارهای جایگزین استفاده نمایند. بهترین راهکار جایگزین برای پرداخت هزینه های مربوط به خدمات شرکت اپل که بارز ترین آن ها سرویس آیتونز و اپل استور می باشد، استفاده از گیفت کارت اپل است.

گیفت کارت اپل یک کارت الکترونیکی است که روی آن کد مخصوصی نوشته شده و در واقع هزینه ای که شما بابت دریافت این کد پرداخت می کنید، معادل اعتباری است که این کد از آن برخوردار می باشد. با دریافت این کد چند رقمی و وارد کردن آن در بخش مربوطه، حساب کاربری شما در آیتونز یا اپل استور شارژ شده و شما می توانید با مقدار شارژ شده اقدام به خرید و استفاده از خدمات و سرویس های مختلف نمایید. گیفت کارت آیتونز و اپل استور با بهترین قیمت و تحویل فوری در سایت بزرگ Giftcard.iM برای کاربران فارسی زبان موجود می باشد.

خرید گیفت کارت گوگل پلی

کمپانی بزرگ گوگل یک شرکت شناخته شده و بسیار عظیم در سطح دنیاست که خدمات و محصولات آن محدود به حوزه خاصی نبوده و در بخش های مختلف از جمله اینترنت و تکنولوژی می توان خدمات این شرکت را مشاهده کرد. فروشگاه های متعدد و سرویس های جذاب گوگل که میلیون ها کاربر در سراسر دنیا از آن ها بهره می برند، در بعضی موارد نیازمند پرداخت هزینه هستند. به طوری که شما برای خرید اپلیکیشن، خرید آپشن های درون برنامه ای، خرید بازی و امکانات داخل آن، خرید فیلم و موسیقی، خرید کتاب الکترونیکی و ... در گوگل می بایست هزینه اندکی را پرداخت نمایید.

این هزینه نیز برای کاربرانی که از حساب بین المللی برخوردار بوده و می توانند مبلغ موردنیاز را به دلار پرداخت نمایند هیچ دغدغه ای نداشته و این افراد می توانند در عرض چند ثانیه این کار را انجام دهند.

در مقابل کاربران ایرانی که امکان پرداخت آنلاین بین المللی ندارند، برای پرداخت هزینه هایی که به هر نحو به شرکت گوگل مربوط می شود می توانند از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنند. با خرید این گیفت کارت و شارژ حساب تان می توانید علاوه بر موارد یادشده، تمام قابلیت های پولی که در سرویس جیمیل، گوگل کلود، یوتیوب، گوگل مپ و غیره وجود دارند را خریداری کرده و از آن ها بهره مند شوید.

  • علیزاده توانا ارسالی در

    مقاله جالبی بود ممنون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها