|
کدخبر: 164517

تست کرونا برای سازمان‌ها با تخفیف گروهی

مجموعه هوم کا شرایطی را فراهم کرده است تا تست کرونا در منزل شهر ری و سازمان‎ها با کیفیتی مطلوب و در شرایطی ایمن انجام شود.

درحال‌حاضر بسیاری از سازمان‎ها برای حفظ فعالیت اقتصادی خود، انجام تست کرونا را به صورت دوره‎ایی در دستور کار خود قرار داده‎اند. به یاد داشته باشید در صورت بروز علائمی مانند سردرد، آبریزش بینی، گلودرد، احساس خستگی، تب و لرز، سرفه و... احتمال ابتلا به کووید-۱۹ تنها پنجاه درصد است. بنابراین ممکن است این علائم را داشته باشید اما مبتلا به کرونا نشده باشید. با حضور در مراکز پرخطر مانند درمانگاه‎ها، بیمارستان‌‎ها و... خود را بیشتر از هر زمان دیگری در معرض ابتلا به این بیماری ناشناخته قرار خواهید داد. مجموعه هوم کا شرایطی را فراهم کرده است تا تست کرونا در منزل شهر ری و سازمان‎ها با کیفیتی مطلوب و در شرایطی ایمن انجام شود.

کرونا

انواع تست کرونا برای سازمان‌ها و شرکت ها

تست کرونا در سازمان‎ها به صورت آزمایش PCR و آنتی بادی انجام خواهد شد. در تست PCR لازم است از ترشحات حلق و بینی نمونه‎گیری شود. به همین دلیل تکنسین از ابزار پزشکی به نام سواپ استفاده خواهد کرد. سواپ طولی به اندازه ۱۵ سانتی متر داشته و در انتهای آن پوششی از پنبه قرار دارد، دقیقا مانند گوش پاک کن. این ابزار پزشکی از طریق حفره دهان یا بینی به اعماق حلق و بینی هدایت خواهد شد. تکنسین به مدت ‍۱۵ ثانیه، سواپ را به طور دورانی حرکت خواهد داد تا نمونه‎ایی با کیفیت و خالص تهیه نماید. نمونه به محلول خاصی انتقال یافته و مورد بررسی قرار می‎گیرد.

در تست آنتی بادی، از نمونه خون برای بررسی وضعیت سلامتی بیمار بهره برده می‎شود. بدن برای مبارزه با ویروس شروع به تولید آنتی بادی خواهد کرد. اگر بیماری در مراحل اولیه باشد، سطح آنتی بادی IgM در بدن افزایش خواهد یافت. چنانچه سطح پادتن IgG بالا باشد، یعنی بدن توانسته بر بیماری غلبه نماید و وضعیت بیمار رو به بهبود است.

کدام سازمان‌ها به تست کرونا نیاز دارند؟

قدرت شیوع ویروس کرونا بسیار زیاد است، با این حال اگر به نکات بهداشتی توجه شود احتمال ابتلا به آن تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت. چنانچه با علائم شبیه سرماخوردگی مواجه شدید، بهتر است تا ۴۸ ساعت وضعیت سلامتی خود را به دقت کنترل نمایید. چنانچه در طی این زمان، از شدت علائم کاسته نشد، پیشنهاد می‎شود جهت انجام آزمایش کرونا اقدام نمایید. اگر با شخص آلوده‎ایی در تماس بوده‌‎اید، لازم است پس از گذشت سه روز از آخرین تماس، اقدام به انجام آزمایش پی سی آر کرونا نمایید.

انجام تست کرونا را نمی‎توان به سازمان یا گروه خاصی محدود کرد. از آنجا که ارتباط نزدیک افراد یکی از راه‌های اصلی شیوع این بیماری است، لازم است تا کلیه سازمان‌ها و شرکت‌ها پروتکل‌های بهداشتی در این زمینه را رعایت کنند.

انجام آزمایش کرونا در بازه‌های زمانی مشخص، سبب می‎شود تا افراد آلوده بسیار سریع‌تر شناسایی شوند. به این ترتیب از آلوده شدن سایر پرسنل جلوگیری خواهد شد. این امر در نهایت تداوم فعالیت تجاری و اقتصادی شرکت مورد نظر را در پی خواهد داشت. بنابراین اصلا گمان نکنید، انجام آزمایش کرونا به صورت دوره‎ایی برای سازمان‎ها هزینه اضافی است. با از دست دادن نیروی انسانی، سازمان با ضرر و زیان بسیار بیشتری مواجه خواهد داشت. همچنین بسیاری از مشاغل به دلیل ویژگی‎های خاصی که دارند، نیاز به حضور نیروی انسانی در محل کار دارند و نمی‎توانند به صورت دورکاری فعالیت داشته باشند.

آیا بیمه هزینه تست کرونا را پرداخت می‌کند؟

برخی از سازمان‎های بیمه، بخشی از هزینه آزمایش کرونا را پرداخت می‎کنند که از آن جمله می‎توان به بیمه آسیا اشاره کرد. برای این منظور لازم است به آزمایشگاه‎های معتبری مراجعه کنید که با این سازمان بیمه‎ایی طرف قرار داد هستند. تست کرونا بیمه آسیا در آزمایشگاه‎های زیر انجام خواهد شد:

·  آزمایشگاه مسیح دانشوری

·  سوم شعبان دماوند

·  اختر

·  آیت الله طالقانی

·  مردم

·  بعثت

مجموعه هوم کا نیز در این زمینه می‎تواند به شما کمک کند. کافی است هنگام ثبت سفارش، درخواست قبض برای بیمه را نیز داشته باشید. با ارائه این قبض به بیمه می‎توانید بخشی از هزینه آزمایش کرونا را دریافت نمایید.

آیا انجام تست کرونا شرایط خاصی دارد؟

برای انجام تست PCR و آنتی بادی نیازی نیست رژیم غذایی خاصی را رعایت کنید یا ناشتا باشید. اگر احساس می‎کنید به تست کرونا در منزل‎ نیاز دارید، در هر ساعت از روز می‎توانید به یک آزمایشگاه معتبر مراجعه کرده تا نمونه‎گیری انجام شود. اگر به دنبال یک راه‎حل بهتر هستید و می‌‎خواهید از منزل خارج نشوید، بهتر است از خدمات آزمایشگاه در منزل هوم کا بهره ببرید. این مجموعه خدمات متعددی را در این زمینه به شما ارائه خواهد کرد. 

برای مثال با استفاده از پکیج ویژه پی سی آر و آنتی بادی، اطلاعات کاملی راجع به وضعیت سلامتی خود دریافت خواهید کرد. در این خدمت نمونه‎گیری در محل مورد نظر شما، به طور همزمان از حلق و بینی انجام خواهد شد. به این ترتیب ضریب اطمینان آزمایش، افزایش می‎یابد. با انجام تست آنتی بادی نیز وضعیت بیماری مشخص خواهد شد. نتیجه آزمایش پس از ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بیمه آسیا

کدام تست کرونا اعتبار بیشتری دارد؟

یکی از سوالات پرتکرار و رایج در زمینه آزمایش کرونا این است که کدامیک از آنها اعتبار بیشتری دارند؟ باید گفت تست PCR نسبت به نوع آنتی بادی از ارزش بیشتری برخوردار است. به همین دلیل اگر می‎خواهید بدانید به کووید-۱۹ مبتلا شده‎اید یا خیر؟ باید به سراغ این آزمایش بروید. از این تست به عنوان تست مولکولی نیز یاد می‎شود. در طی آن ساختار ژنتیکی ویروس مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و ویروس‎های فعال در بدن شناسایی می‎شوند.

همچنین اگر قصد مسافرت با هواپیما را داشته باشید، باید با مراجعه به آزمایشگاه‎‌های مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به انجام تست PCR نمایید.

تست کرونا در منزل با هوم کا

مجموعه هوم کا در تلاش است تا تست کرونا در منزل با کیفیتی مطلوب در کوتاه‎ترین زمان در اختیار شما قرار گیرد. قیمت‎ها در هوم‌کا کاملا شفاف هستند. حفظ سلامتی شما مهم‎ترین هدفی است که این مجموعه برای رسیدن به آن تلاش می‎کند. به همین دلیل با متخصصان کارآزموده و مراکز معتبر همکاری دارد.

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها