|
کدخبر: 158113

بررسی نوسانات قیمت دلار در هفته گذشته

قیمت ارز صرافی ملی در دومین هفته ماه اسفند با افت نسبی روبرو شد که قیمت دلار پس از کاهش ۱۵۲ تومانی به رقم ۲۴ هزار و ۶۶۰ تومان رسید.

بانک و بیمه بررسی نوسانات قیمت دلار در هفته گذشته

قیمت دلار در صرافی ملی در هفته دوم ماه اسفند ۱۵۲ تومان کاهش یافت و با ثبت رقم ۲۴ هزار و ۶۶۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه نرخ ارز در صرافی ملی نسبت به روز پنج شنبه تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه باتوجه به تعطیلی بازارهای جهانی نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز تغییر نکرد اما در ادامه فعالیت بازارها کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۸ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، تنها قیمت یورو در صرافی ملی تغییر کرد و با افزایش ۱۰۰ تومانی به رقم ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومان رسید، قیمت دلار نیز در رقم ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز سه‌شنبه نیز تنها قیمت یورو در صرافی ملی تغییر کرد و با افت ۱۰۰ تومانی مواجه شد که بر این اساس قیمت یورو به رقم ۳۱ هزار تومان رسید، همچنین قیمت دلار در رقم ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت یورو نیز در رقم ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی به دلیل تعطیلی رسمی به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۴ هزار و ۸۱۲ و قیمت یورو در رقم ۳۰ هزار و ۴۰۱ تومان ثابت ماند.

 

منبع: راهبرد معاصر
  • ناشناس ارسالی در

    جایگاه ریال نسبت به دلارکجاست باآپارتمان متری۲۰تا۱۳۰ میلیون درتهران خودرو۲۰۶ باق یمت۱۸۵میلیون تومان سکه یازده میلیون توما نی.مرغ کیلویی ۳۲هزارتومانی وپرتغال کیلوی ی۱۹ هزارتومانی مرگ برامریکا.مرگ براسرایی ل

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها