|
کدخبر: 155801

گزارش همتی از تعاملات ارزی با ۴ کشور

در دویست و ششمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که امروز با ریاست حسن روحانی تشکیل شد، به دنبال ارائه گزارش رئیس کل بانک مرکزی از مذاکرات ارزی اخیر خود و توافق های بدست آمده با نمایندگان کشورهای کره جنوبی، ژاپن، عراق و عمان درخصوص نحوه آزادسازی پول‌های بلوکه شده، رئیس جمهور بر وحدت کلمه تاکید کرد.

بانک و بیمه گزارش همتی از تعاملات ارزی با ۴ کشور

رئیس جمهور با اشاره به گزارش رئیس کل بانک مرکزی از توافق انجام شده با کشورهای کره جنوبی، ژاپن، عراق و عمان در خصوص آزاد سازی منابع ارزی ایران گفت: اکنون شاهد طلیعه های امیدبخش شکست دشمن در جنگ تحمیلی اقتصادی و ناکارآمدی تحریم ها هستیم و مقاومت حداکثری مردم در برابر این جنگ تمام عیار دشمن به ثمر نشسته است.

روحانی افزود: از جمله این ثمرات آزادسازی منابع ارزی به ناحق و غیر قانونی بلوکه شده ایران است که بی تردید گشایش هایی را در فضای اقتصادی کشور فراهم می کند.

رئیس جمهور با تاکید بر الزامات و اقتضائات مدیریت دوره بازآفرینی پس از جنگ تحمیلی اقتصادی گفت: انسجام و وحدت کلمه اولویت نخست دوره بازآفرینی و متمرکز کردن همه انرژی ها و اقدامات در جهت رفع آسیب ها و زیان های دوره جنگ است.

دکتر روحانی تصریح کرد: هر نوع تنش و درگیری و هر اقدامی که به ثبات و استحکام و آرامش اقتصادی لطمه بزند، خیانت با هدف آسیب زدن به زندگی مردم و اقتصاد کشور است.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها