|
کدخبر: 268584

برچسب ضدخشی که گوشی شما را عوض می کند + عکس

شرکت Dbrand برچسب و قاب‌ محافظ جدیدی تولید کرده است که از طراحی شبیه بدنه‌ی پشتی Nothing Phone ۱ بهره می‌برد و ظاهر گوشی‌ شما را به اولین گوشی Nothing تغییر می‌دهد.

اقتصاد برچسب ضدخشی که گوشی شما را عوض می کند + عکس

کارل‌پی، یکی از بنیان‌گذاران سابق وان‌پلاس، شرکت Nothing را تأسیس و اولین گوشی هوشمند خود موسوم به Nothing Phone ۱ را با طراحی شفاف و منحصر‌به‌فرد معرفی کرد.

Dbrand که از نام‌های آشنا در حوزه‌ی ساخت لوازم‌ جانبی است، بلاقاصله پس از معرفی گوشی جدید Nothing اعلام کرد برچسب‌ و قاب محافظ‌های جدیدی برای انواع گوشی‌های هوشمند تولید کرده است که از طراحی Nothing Phone ۱ بهره می‌برند. این شرکت با استفاده از طراحی پشتی این گوشی، برچسب‌ها و قاب‌های محافظی برای سایر گوشی‌های هوشمند بازار ساخته است که با استفاده از آن‌ها، ظاهری شبیه به Nothing Phone ۱ پیدا خواهند کرد.

براساس اعلام وب‌سایت رسمی Dbrand، برچسب‌ها و قاب‌های Something اکنون برای آیفون ۱۳ پرومکس، پیکسل ۶ پرو و سامسونگ گلکسی S۲۲ اولترا دردسترس است، اما در آینده برای مدل‌های بیشتری عرضه خواهند شد.

به گزارش Gizchina، برچسب ضدخش Something فقط ۰٫۲۳ میلی‌متر ضخامت دارد و قیمت آن ۲۵ دلار است. قاب محافظ ۵۰ دلاری این شرکت نیز با همین طرح دردسترس خریداران قرار دارد و محافظت بیشتری برای گوشی شما به‌ارمغان می‌آورد.

Nothing Phone ۱ از صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود و حسگر اثر انگشت دستگاه نیز زیر نمایشگر آن قرار دارد. قلب تپنده‌ی اولین گوشی هوشمند Nothing، تراشه‌ی Snapdragon ۷۷۸G Plus است. این دستگاه همچنین از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات سیمی، ۱۵ وات بی‌سیم و شارژ معکوس بی‌سیم پنج وات پشتیبانی می‌کند.

دوربین دوگانه‌ی پشتی Nothing Phone ۱ نیز شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX۷۶۶ سونی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید باز است که از تثبیت‌کننده‌ی اپتیکال (OIS) نیز بهره می‌برد. این محصول همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

Nothing Phone ۱ به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل NothingOS مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند که به‌گفته‌ی سازنده‌ی آن، به‌روزرسانی‌های بزرگ اندروید را تا سه‌ سال دریافت خواهد کرد و علاوه‌براین تا چهار سال وصله‌های نرم‌افزاری امنیتی برای آن منتشر خواهد شد.

مدل پایه‌ی Nothing Phone ۱ با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگبایت، با قیمت ۴۷۵ دلار به‌فروش می‌رسد. قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت و همچنین قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت به‌ترتیب ۵۳۵ و ۵۹۵ دلار تعیین شده است.

منبع: زومیت

ارسال نظر