|
کدخبر: 260419

راهنمای خرید پرفکت مانی + ساخت حساب و نکات مهم

اقتصاد راهنمای خرید پرفکت مانی + ساخت حساب و نکات مهم

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یکی از قابلیت های جذاب شرکت پرفکت مانی می باشد که به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به ساخت حساب پرفکت مانی بتوانید از طریق ووچر پرفکت مانی به نقل و انتقالات خود بپردازید.

ووچر پرفکت مانی از دو چهار جزء تشکیل شده است؛ اعداد 10 و 16 رقمی که کد 10 رقمی کدووچر و کد 16 رقمی حکم کد فعالسازی ووچر پرفکت مانی را دارد؛ در ادامه مقدار دلاری ووچر پرفکت مانی و در آخر زمان ساخت وچر را به شما نمایش می دهد که از اهمیت زیادی برخوردار نیست.

- پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین المللی می باشد که در سال 2008 در کشور پاناما تاسیس شد.با گذشت زمان محبوبیت پرفکت مانی بخاطر رابط کاربری آسان و خدمات خوب به مشتریان خود، افزایش پیدا کرد.همانطور که می دانید پرفکت مانی کیف پول های مختلفی دارد. برای خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام میتوانید به سایت پی ام ایکس چنج در ایران مراجعه کنید.

- کیف پول های پرفکت مانی

کیف پول بیت کوین

یکی از کیف پول هایی که پرفکت مانی از آن پشتیبانی می کند بیت کوین می باشد.از زمان پیدایش ارزهای حوزه کریپتو کارنسی که بیت کوین پرچمدار آنها می باشد، سیستم پرفکت مانی این قابلیت را به وبسایت خود اضافه نمود. همانطور که میدانید کیف پول های بهتری برای نگهداری ارزهای دیجیتال وجود دارند که هم از لحاظ امنیت و هم کارمزد عملکرد بهتری نسبت به کیف پول پرفکت مانی دارند.

کیف پول طلا

در پرفکت مانی یک کیف پول به اسم gold وجود دارد که شما میتوانید پرفکت مانی با پشتوانه طلا در آن نگهداری نمائید که البته این کار توصیه نمی شود.

پرفکت مانی دلار و یورو

شما میتوانید علاوه بر استفاده از پرفکت مانی برپایه دلار امریکا، پرفکت مانی بر پایه یورو نیز جابه جا و نگهداری کنید. پرفکت مانی دلاری همانند پرفکت مانی دلاری عمل میکند و لازم است بدانید استفاده از پرفکت مانی دلاری در ایران رایج تر است.

علاوه بر مواردی که بالا ذکر شد پرفکت مانی دارای قابلیت های دیگری از جمله معرفی بهترین صرافی های ارزدیجیتال به شما می باشدکه شما میتوانید در آنها به معامله پرفکت مانی بپردازید.

کاربرد های ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی یکی از کاربردی ترین خدماتی است که شرکت پرفکت مانی به کاربران خود می دهد.

از کابرد های ووچر پرفکت مانی می توان به:

نگهداری سرمایه دلاری خارج از حساب پرفکت مانی

امکان خرید خدمات از سایت های خدماتی در زمینه های مختلف

امکان خرید کالا از فروشگاهایی که از سیستم پرداخت پرفکت مانی پشتیبانی می کنند

امکان خرید بلیط های مسافرتی و رزرو هتل در برخی از کشورها

خرید فوری ووچر پرفکت مانی

ساخت حساب پرفکت مانی

در پرفکت مانی برای ساخت حساب نیاز به پیمودن مراحل پیچیده ثبت نام مانند سایر شرکت های وب مانی، پی پال و... ندارید و سخت گیری ها درآن کمتر می باشد.

برای ساخت حساب پرفکت مانی به صفحه اصلی perfectmoney.com مراجعه کنید و از قسمت راست بالای صفحه  گزینه signup را زده و مشخصات خود را از قبیل نام اکانت، ادرس محل سکونت، نوع اکانت، آدرس ایمیل و پسورد خود را کامل کنید و گزینه پذیرفتن قوانین را زده و مشخصات خود را ثبت کنید.دقت داشته باشید که از همان ابتدا اطلاعات صحیح را ثبت کنید تا در هنگام احراز هویت و وریفای حساب کاربری خود به مشکل برنخورید.

حساب پرفکت مانی وریفای شده چه مزیتی دارد؟

یکی از بزرگترین مزیت های حساب احراز هویت شده میزان کارمزدی است که شما در برداشت های خود پرداخت می کنید؛ در حساب احراز هویت شده شما 0.5 درصد از مبلغ قابل برداشت کامزد پرداخت می کنید ولی در حالت وریفای نشده این درصد تا 1.99% افزایش پیدا می کند.

از دیگر قابلیت هایی که شما با احراز هویت حساب پرفکت مانی خود از آن برخوردار می شوید امکان دریافت وام از طریق پرفکت مانی می باشد اما بهرمند شدن از این قابلیت دارای شرایط خواصی می باشد که باید از این شرایط برخودار باشید.

خرید فوری ووچر پرفکت مانی

برای خرید فوری ووچر پرفکت مانی ما ساده ترین و سریع ترین راه را به شما معرفی میکنیم. شما با مراجعه به صفحه اصلی سایت " پی ام ایکس چنج " از قسمت خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال میتوانید تنها با وارد کردن یک شماره همراه بنام خودتون و اطلاعات هویتی بدون ارسال مدارک اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی و خرید فوری ووچر پرفکت مانی و دیگر ارزهای دیجیتال بپردازید.

خرید ووچر پرفکت مانی  بدون ثبت نام

در پلتفرم " پی ام ایکس چنج " برای خرید و فروش ارز های دیجیتال شما نیازی به ثبت نام ندارید تنها کافیست یک شماره همراه به نام خودتون داشته باشید و اقدام به ثبت نام کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خرید ارزهای دیجیتال و ووچر پرفکت مانی نمایید. پس از هر مبادله لینک های پیگیری مربوط به خرید و فروش برای شما پیامک خواهد شد.

بهترین صرافی خرید ووچر پرفکت مانی 

صرافی های زیادی در ایران وجود دارند که خرید و فروش ارزهای دیجیتال و پرفکت مانی در آنها صورت میگیرد اما ما میخواهیم یکی از بهترین صرافی های ارزدیجیتال را به شما معرفی کنیم که ویژگی های منحصر به فردی در آن ووجود دارد.

در صرافی پی ام ایکس چنج شما از خدمات زیر بهره مند میشید:

  1. خرید و فروش ووچر پرفکت مانی و بیش از 250 ارز دیجیتال
  2. پشتیبانی 24 ساعته
  3. کارمزد 0 درصدی
  4. واریز وجه ریالی بصورت آنی
  5. احراز هویت تمام اتوماتیک
  6. خرید ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی

بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال

برای خرید و فروش ارز های دیجیتال ما صرافی آنلاین "پی ام ایکس چنج "     pmxchange.coرا به شما معرفی میکنیم که دارای ویژگی هایی از جمله :

  • سریع ترین صرافی خرید ارزدیجیتال در ایران
  • احراز هویت اتوماتیک
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • پشتیبانی از پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی
  • پشتیبانی بیش از 1000 ارز دیجیتال
  • واریز وجه ریالی بصورت پایا و کارت به کارت
  • خرید و فروش بدون کارمزد
  • بهترین نرخ در ایران

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر