|
کدخبر: 236031

اولین حقوق با بیت کوین و اتریوم پرداخت شد

اریک آدامز، شهردار نیویورک اولین چک حقوق خود را از طریق بیت‌کوین و اتریوم را با کمک کوین‌بیس دریافت کرد.

شهردار نیویورک قبلا قول داده بود که سه چک حقوق خود را با ارزهای دیجیتال دریافت کند و دیروز در توئیتر ویدیویی منتشر کرد و گفت: به قولم وفا کردم اولین چک بیت‌کوین و اتریوم را نقد کردم.

«این کار من دلیلی برای برجسته کردن نیویورک است. شهر ما باید مرکز نوآوری و ایده‌های جدید باشد. من می‌خواهم جوانان ما همه چیز را یاد بگیرند و شکوفا شوند.»

چک حقوق شهردار به طور خودرکار از طریق کوین‌بیس به ارز دیجیتال می‌شود.

شهردار نیویورک در ادامه ویدیو خود گفت: با توجه به مقررات وزارت کار ایالات متحده آمریکا ما نمی‌توانیم حقوق کارمندان را به ارز دیجیتال پرداخت کنیم اما افراد می‌توانند با استفاده از صرافی‌ها حقوق خود را به هر ارزی که دلشان می‌خواهد تبدیل کنند.

او در ادامه گفت: نیویورک مرکز جهان است و ما می‌خواهیم مرکز ارز دیجیتال و سایر نوآوری‌ها هم باشیم و نوآوری به ما کمک می‌کند که شغل ایجاد کنیم و اقتصاد را بهبود ببخشیم.

شهردار نیویورک در ماه نوامبر از مدارس خواست تا آموزش ارز دیجیتال به کودکان را جدی بگیرند چون سیستم پرداخت دنیا در حال تغییر است.

آدامز در رابطه با ریزش بیت‌کوین گفت: گاهی اوقات بهترین زمان برای خرید بیت‌کوین زمانی که ریزش می‌کند چون این ارز هیچ وقت پایین نمی‌ماند.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر