|
کدخبر: 234187

خریداران بزرگ در راه این بازار حساس

قیمت سکه روز گذشته ریزش کرد اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟

اقتصاد خریداران بزرگ در راه این بازار حساس

بازار سکه روز گذشته شاهد ریزش قیمت سکه بود. این فلز گران بهای داخلی در اولین روز هفته جاری ۱۵۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و با ۱۲ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان معامله شد. قیمت اونس طلا هم روز گذشته ۳ دلار پایین رفت و با ۱۸۱۸ دلار معامله شد.

دلار سد راه صعود قیمت سکه

معامله گران بازار سکه معتقدند کاهش قیمت سکه روز گذشته به علت افت قیمت دلار بود. دلار روز گذشته نسبت به عصر روز پنجشنبه ۵۰۰ تومان پایین تر بود و با ۲۷ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد.

آنها معتقدند که در صورتی که قیمت دلار امروز یکشنبه با کاهش قیمت همراه شود می تواند زمینه ساز فعالیت زیاد بازیگران کاهشی سکه شود. در مقابل ورود دلار به بالای مرز ۲۸ هزار تومانی سکه را به سوی سطح ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هدایت خواهد کرد.

بازیگران افزایشی اعتقاد دارند تا زمانی که سکه امامی زیر محدوده ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار دارد، خریداران بزرگ وارد بازار نخواهند شد. در این میان ارزش ذاتی سکه نیز هم چنان زیر مرز ۱۲ میلیون تومانی قرار دارد و همین موضوع نیز تا حدی انتظارات کاهشی را پایین می آورد.

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟

نزول قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه دیشب در معاملات پشت خطی بر روی ۱۲ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان قرار گرفت که نسبت به معاملات پشت خطی جمعه شب ۱۰۰ هزار تومان پایین رفته بود. این قیمت نسبت به معاملات نقدی روز شنبه ۲۰ هزار تومان پایین تر بود.قیمت سکه روز گذشته بر روی ۱۲ میلییون و ۲۵۵ هزار تومان قرار داشت

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها