|
کدخبر: 225789

دیشب چه بلایی سر دلار آمد؟

درحالی که رفت و برگشت قیمت دلار موجب سر درگمی معامله گران بازار ارز شده است قیمت دلار شب گذشته در معاملات پشت خطی افزایش را تجربه کرد.

اقتصاد دیشب چه بلایی سر دلار آمد؟

رفت و برگشت قیمت دلار در بازار ارز تهران موجب سرگیجه معامله گران قیمت دلار شده است. اخبار ضد و نقیض برجام نیز به این سردرگمی دامن بیشتری زده است.

 قیمت دلار در روز دوشنبه کانال ۳۰ هزار تومان را از دست داد و تا ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان عقب نشینی کرد. روز سه شنبه ورق در بازار ارز برگشت و قیمت دلار دو نیمه متفاوت را تجربه کرد.

در نیمه اول یعنی تا ظهر روز گذشته قیمت دلار بر مدار کاهش بود و تا ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان افت کرد، اما در نیمه دوم روز ورق برگشت و بار دیگر توانست به کانال ۳۰ هزار تومان برگردد و تا محدوده ۳۰ هزار و ۱۰ تومان پیشروی کند.

قیمت درهم نیز روز گذشته اهرمی برای برای صعود دلار شد. درهم دیروز توانست خود را به بالا مرز ۸ هزار و ۲۰۰ تومان برساند و با ۸ هزار ۲۸۰ تومان معامله شود.

پیش بینی تحلیل گران فنی درباره قیمت دلار

تحلیگران فنی معتقدند اگر قیمت دلار بر روی ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود. این اسکناس آمریکایی می تواند به سوی دو مقاومت ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان و ۳۱ هزار تومانی حرکت کند اما گر این اتفاق رخ ندهد احتمال برگشت قیمت دلار به زیر ۳۰ هزار تومان محتمل است.

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت دلار به چه سمتی حرکت کرد؟ معامله گران سرنوشت قیمت دلار در بازار ارز امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰ را چگونه پیش بینی کرده اند؟

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات شب گذشته قیمت دلار بر روی ۳۰ هزار و ۲۶۰ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دوشنبه شب ۷۴۰ تومان بالا رفته بود. دوشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی ۲۹ هزار و ۵۲۰ تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ گران می شود

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز سه شنبه ۸ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد. این قیمت نسبت به معاملات نقدی همان روز ۳۰ تومان پایین تر بود.قیمت طلایی درهم شب گذشته بر روی ۸ هزارو ۱۸۰ تومان قرار گرفت

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی شب گذشته بر روی ۳۰ هزار و ۲۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی دوشنبه شب ۷۹۰ تومان بالاتر بود. این بدین معناست که معامله گران فردایی بازار ارز امروز را صعودی پیش بینی کرده اند

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها