|
کدخبر: 219822

نرخ اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نرخ اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی (مجردی و متاهلی) در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به نرخ اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید گفت: نرخ اجاره بهای انواع سطوح خوابگاه‌های دانشجویی از سطح یک تا چهار، در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ اعلام و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: نرخ اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشگاه‌های سراسر کشور بر اساس رتبه‌بندی خوابگاه‌های دانشجویی توسط صندوق رفاه دانشجویان بر اساس سطوح یک، دو، سه و چهار و بر اساس ظرفیت پذیرش اتاق‌ها، تعیین شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره نحوه اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها در سال تحصیلی جدید نیز گفت: ستاد ملی کرونا، پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا را در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی را ابلاغ کرده است که دانشگاه‌ها بر اساس موارد مطرح در این پروتکل در خصوص اسکان خوابگاهی عمل خواهند کرد.

 

مبلغ- اجاره -بهای- خوابگاه-‌های- دانشجوی

کلیه مبالغ فوق به تومان است.

مبنای نرخ‌های فوق بر اساس پرداخت به صورت بدهی (غیرنقدی) است و در صورت پرداخت نقدی در موعد مقرر مشمول ۱۰ درصد تخفیف خواهند شد. برای دانشجویان سنوات اضافه مبالغ فوق به صورت زیر افزایش خواهد یافت:

نیمسال اول اضافه ۱۰۰ درصد، نیمسال دوم اضافه ۱۵۰ درصد و نیمسال سوم اضافه ۲۰۰ درصد افزایش خواهد یافت. شایان ذکر است سکونت غیر مجاز مشمول جریمه ۱۰ برابری خواهد شد

دانشجویان مهمان، بورسیه و شاغل مشمول ۵۰ درصد افزایش نرخ اجاره بها خواهند شد.

مبنای محاسبه برای ترم‌های اول و دوم چهار ماه و نیم (۴.۵) و برای تابستان دو ماه و نیم (۲.۵) است.

بر اساس این گزارش، نرخ اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقایسه با سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ افزایش داشته است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها