|
کدخبر: 210380

بیت کوین سکته را رد کرد

در روزی که گذشت بیت کوین و طلا هر دو افت داشتند اما بیت کوین توانست از این روند بهبود پیدا کند.

اقتصاد بیت کوین سکته را رد کرد

قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی ۸۷ درصد سقوط کرد و سپس در عرض یک دقیقه در اوایل پنجشنبه در بایننس آمریکا ، در یک سقوط ناگهانی زودگذر اما بسیار واقعی که صرافی ارزهای رمزنگاری شده آن را به یک اشکال در الگوریتم معاملات مشتری نهادی نسبت داد ، بهبود یافت. به عبارت دیگر  بیت کوین با ریزش عجیب ۸۷ درصدی در صرافی بایننس آمریکا (Binance‌.‌US) مواجه شد.

در اوایل روز ، قیمت از حدود ۶۵هزار و ۷۶۰ دلار به ۸هزار و ۲۰۰ دلار کاهش یافت ، سپس سریع به طور تقریبی به همان نقطه قبلی برگشت.

سخنگوی Binance.US به CoinDesk گفت: « یکی از معامله گران نهادی به ما نشان داد که مشکلی در الگوریتم معاملات خود دارند ، که به نظر می رسد باعث فروش امروز صبح شده است.»

همچنین بایننس اعلام کرد افت شدید به دلیل ایجاد مشکل در الگوریتم‌های معاملاتی یکی از سرمایه‌گذاران نهادی این صرافی رخ داده که باعث فروش کل دارایی آن‌ها شده که پس از برطرف کردن سریع این مشکل قیمت به حالت عادی خود بازگشته است. 

کاهش اندک طلا

قیمت طلا و نقره در معاملات پنجشنبه در سطح نسبتا پایین تری قرار دارد ، در حالی که پس از افزایش های اخیر ، قیمتهای اصلاحی معمولی کاهش یافته است. هر دو فلز در نمودارهای میله ای روزانه در روند صعودی قیمت کوتاه مدت باقی ماند. شاخص دلار آمریکا در این روز همچنین برای بازارهای فلزات یک عنصر خارج از بازار منفی است. معاملات آتی طلا در دسامبر(دی) آخرین بار با ۲.۲۰ دلار کاهش به ۱۷۸۲.۷۰ دلار رسید. نقره دسامبر آخرین بار با ۰.۲۴۵ دلار کاهش به ۲۴.۲۰ دلار در هر اونس رسید.

 

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر