|
کدخبر: 210376 رویا رئیسی

اختصاصی گسترش نیوز

پیش‌بینی‌هایی عجیب از آینده بیت کوین

اگر چه تحلیلگران برای آینده بیت کوین نظرات متفاوتی دارند اما بیشتر آن‌ها درباره بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری تا پایان سال میلادی جاری هم عقیده هستند.

اقتصاد پیش‌بینی‌هایی عجیب از آینده بیت کوین

در روزهای گذشته شاهد بودیم که بیت کوین بعد از مدت‌ها موفق شد، سقف تاریخی خود را بشکند و وارد محدوده ۶۶ هزار دلار نیز شد. بیت کوین در حالی توانست به بالاترین قیمت خود در ۶ ماه اخیر برسد که در کشور ژاپن این رمز ارز سطح ۷۱ هزار دلار را نیز لمس کرد. با ورود بیت کوین به سقف تاریخی تازه، اظهارنظرها درباره آینده این ارز دیجیتال زیاد شد و خیلی از کارشناس‌ها معتقدند پادشاه رمز ارزها وارد قلمرو تازه‌اش شده است. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به تازه‌ترین پیش‌بینی‌ها در خصوص بیت کوین داشته باشیم.

پیش‌بینی‌های تازه از روند بیت کوین

در ابتدا باید بگوییم، بیت کوین با تقاضای زیادی نسبت به گذشته رو به رو شده است و مقاومتی بر اساس چارت تکنیکالی ندارد. از سویی به واسطه بحث ETF بیت کوین شاهد هستیم که بیت کوین در شبکه‌های مجازی مثل توئیتر ترند شده است. بیشتر کارشناسان معتقدند بیت کوین در بهترین حالت تا ۳۰۰ هزار دلار رشد خواهد کرد. البته تا پایان سال میلادی ۲۰۲۱ نهایتاً به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

پیش بینی چهره‌ها از آینده بیت کوین

ایلان ماسک چهره شناخته شده، بازار کریپتوکارنسی در تازه‌ترین توئیت خود پیش بینی کرده است که بیت کوین به ۶۹ هزار و ۴۲۰ دلاری خواهد رسید. نکته جالب در این عدد تغییر قیمت مدل تسلا اس به ۶۹ هزار و ۴۲۰ دلار در ماه گذشته است.

مایکل سیلور، مدیرعامل میکرواستراتژی در تعبیری جالب گفت: «تالارهای ابدیت با فریاد کسانی که بیت کوین خود را فروختند خواهد لرزید.»

پلن‌ بی‌(PlanB)، تحلیل‌گر معروف بیت کوین، معتقد است، اگر تا پایان سال میلادی جاری بیت کوین ۱۰۰ هزار دلار نشود، متعجب خواهد شد اما بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری تا پایان سال ۲۰۲۲ جای تعجب ندارد.

رکت کپیتال (Rekt Capital) چهره معروف در توییتر، مدعی است، اگر بیت کوین تنها یک هفته بالای کانال ۶۰ هزار دلار مقاومت کند، پتانسیل برای صعود چشمگیر و جهش تا کانال ۱۰۰ هزار دلار را دارد.

بنیامین کاون، دیگر تحلیلگر ارزهای دیجیتال نیز مشابه پیش بینی سایر تحلیلگران با اندکی تفاوت را دارد. بر اساس تحلیل او بیت کوین در میان‌مدت به ۱۰۳ هزار دلار خواهد رسید. در بدترین حالت هم این رمز ارز به ۲۶ هزار دلار بر می‌گردد.

متیو دیب، مدیرعامل شرکت استکس فاندز (Stack Funds) در کوتاه مدت بیت کوین ۸۰ هزار دلاری را پیش بینی می‌کند.

خوان پولیسر، محقق شرکت IntoTheBlock در خصوص روند اخیر بیت کوین معتقد است، این رشد بیانگر مشتریان سازمانی است که ارز دیجیتال بیت کوین را پذیرفته‌اند. او به سرمایه‌گذاران در خصوص اصلاح قیمتی در بیت کوین نیز هشدار می‌دهد.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار از شرکت Oanda، به بحث انرژی نگاه ویژه‌ای دارد و معتقد است، افزایش قیمت نفت و گاز در زمستان مصرف انرژی شبکه بیت کوین را به زیر ذره‌بین خواهد برد. دولت‌ها به واسطه بحران انرژی ممکن مواضع تندی در برابر بیت کوین داشته باشند.

آلسیو راستانی ( Alessio Rastani) ، یکی دیگر از معامله گران معتقد است، بیت کوین (BTC) وارد بازار گاوی است و در این بازار شرایط برای ورود به کانال ۱۰۰ هزار دلاری مناسب است.

کتی وود، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه آرک اینوست، پیش‌بینی کرد، بیت کوین تا ۵۰۰۰۰۰ دلار صعود خواهد کرد.

بر اساس تحلیل‌های تکنیکال اگر ارز دیجیتال بیت کوین بتواند، سطح ۶۰ هزار دلار را حفظ کند، به سمت ۶۴ و سپس ۷۰ و ۷۴ هزار دلار حرکت خواهد کرد.

رویدادهای مهم برای بیت کوین

بیت کوین در نبرد با چند موضوع است که اگر موفق عمل نکند، جایگاه امروزش را از دست خواهد داد. بحث اول ادامه روند خوب در ETF بیت کوین است که این روند ممکن چند ماهی ادامه داشته باشد و به قول معروف ماه عسل بیت کوین و ETF تمام شود. همچنین در آغاز فصل زمستان هستیم که بحث سرما و تأمین انرژِی ممکن تصمیمات خیلی از کشورها را در خصوص استخراج ارزهای دیجیتال تغییر دهد. در نهایت این که تصمیم جک دورسی، مدیرعامل شرکت توییتر مهم است. او به دنبال توسعه شبکه بیت کوین است. دورسی به تازگی مدعی شده است، در حال بررسی سیستمی برای استخراج بیت کوین است تا با استفاده از آن صنعت استخراج در سراسر جهان غیرمتمرکزسازی شود. به معنای ساده‌تر استخراج برای مردم و کسب‌وکارها غیرمتمرکز شود.

 

 

ارسال نظر