|
کدخبر: 208690

هشدار جدی درباره قیمت بیت کوین

در حالی ارزش بیت کوین امروز با رشد ۲۶ درصد در یک ماه گذشته به ۵۸ هزار دلار معامله می‌شود که کارشناسان هشدار می‌دهند افزایش سریع‌ قیمت‌ها می‌تواند عرضه گسترده را در روزهای آینده در پی داشته باشد.

اقتصاد هشدار جدی درباره قیمت بیت کوین

ارزش بزرگ‌ترین ارز مجازی دنیا از ۵۸ هزار دلار عبور کرد و بیشترین افزایش یک ماه اخیر را با رشد ۲۶ درصد رقم زد.

در این میان کارشناسان هشدار می‌دهند که افزایش بیش از اندازه و سریع این ارز مجازی می‌تواند نتیجه عکس داده و در کوتاه مدت عرضه آن را در بازار افزایش دهد.

بنا بر گزارش راشا تودی، امروز پنجشنبه ساعت ۶ به وقت گرینویچ بیت کوین ۵۸ هزار دلار معامله شد که نسبت به زمان بازگشایی ۵ درصد افزایش داشت.

روز گذشته نرخ بیت کوین پس از عرضه گسترده‌ای که در بازار شکل گرفت به ۵۵ هزار دلار کاهش یافته بود. برخی تحلیل‌گران معتقدند که این افزایش شدید نرخ به دلیل رشد گمانه‌زنی‌ها درباره امکان نقدشوندگی بیت کوین در سرمایه‌های تجاری است که می‌تواند در هفته جاری در صورتی که چراغ سبزی از سوی بازار بورس امریکا داده شود، اجرایی گردد. البته در این میان شک و تردیدهایی هم در مورد اینکه آیا ایجاد سهام «ای تی اف» به نفع بازار بیت کوین خواهد شد یا نه، وجود دارد.

درحال‌حاضر ارزهای مجازی ۸ درصد پایین‌تر از بیشترین ارزش خود در ماه آوریل که به ۶۵ هزار دلار رسیده بود معامله می‌شود، اما همچنان نسبت به رقم ماه جولای که ۳۰ هزار دلار بود دو برابر شده است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر