|
کدخبر: 208617

خبر خوش محسن رضایی به بورس بازان

سرانجام بعد از سقوط‌های پیاپی بازار سرمایه و دلخوری سهامداران یکی از دولتی‌ها به این مسئله واکنش نشان داد و سیگنال مثبتی را به بازار سرمایه مخابره کرد. محسن رضایی در دیدار با اعضای جدید شورای‌عالی بورس گفت: تقویت بازار بورس از اولویت‌ها و سیاست‌های جدی دولت است.

اقتصاد خبر خوش محسن رضایی به بورس بازان

این روزها بازار سرمایه حال و روز خوشی را ندارد و سهامداران غمگین، ناامید و مغموم از این وضعیت بازار هستند و نخستین پرسشی که به ذهن آنها می‌رسد، این است که آن همه وعده دولتی‌ها و رئیس‌جمهوری رئیسی در حمایت از بازار سرمایه و سهامداران چه شد؟

بعد از یک هفته افتضاح در بازار سرمایه و روزگار سیاه سهامداران سرانجام بعد از مشخص شدن ترکیب شورای‌عالی بورس، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری در دیدار با اعضای این شورا صحبت‌های امیدوارکننده‌ای را داشت و سیگنال مثبتی را به بورس ارسال کرد.

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری در دیدار اعضای جدید شورای‌عالی بورس گفت: تقویت بازار بورس از اولویت‌ها و سیاست‌های جدی دولت است.

وی افزود: ارزش و بازدهی بازار بورس باید با ورود سهام جدید واقعی‌تر شود. حضور در بازار بورس از صحیح‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری است.

رضایی گفت: دولت به تقویت بازار سرمایه کمک می‌کند و از سرمایه‌گذاران خرد حمایت خواهد کرد. باید از تجارب قبلی درس بگیریم و اجازه ندهیم رویدادهای تلخ گذشته دوباره تکرار شوند.

حالا باید منتظر بورس روز شنبه ماند تا دید که این فرش قرمز بازار سرمایه زیرپای شورای‌عالی بورس جدید هم پهن خواهد شد یا اینکه بورس روزگار سبز را به خود خواهد دید! بورسی که ابهامات رئیس کل بانک مرکزی، اعضای جدید شورای‌عالی بورس، گزارش‌های سه ماهه پالایشی‌ها و نرخ تسعیر ارز برای بانکی‌ها را پشت سر گذاشته است اما همچنان سد بزرگ بر سر راه آن نرخ سود بین بانکی و ابهامات برجامی است.

  • رضا ارسالی در

    بورس کارش تمام شده است
    الکی مردم را قول نزنید دولت جدید کلاه جدید دوخته اید باز؟ بسته حرف مفت نزنید هیچ کس نمی‌تواند بورس را سامان دهد نه رئیسی نه روحانی نه احمدی نژاد نه کسای دیگه مگر اینکه پولهایی که دوزدیدید پس بدید به بورس

  • ناشناس ارسالی در

    روزگار سیاه بورس ناشی از عملکرد دولت قبل است.

  • ناشناس ارسالی در

    محسن رضایی یکی از علتهای اصلی سقوط بورس ،الکی شعار میده

  • ححهع ارسالی در

    متخلفین بورس دولت قبلی در هر سمتی هستند. ریس جمهور و معاونیین و ...را هرچه زودتر محاکمه کنید

  • مهرداد بابايي- ارسالی در

    خسته نباشید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها