|
کدخبر: 203938

پای جیمز باند به بازار ارزهای دیجیتال باز شد

شرکت رسانه‌ای بزرگ آمریکایی مترو گلدن مایر استودیوز (MGM) با همکاری بزرگترین پلتفرم کلکسیون دیجیتالی VeVe مجموعه‌ای از توکن‌های غیر مثلی (NFT) جیمز باند را با الهام از جدیدترین فیلم این مجموعه با نام “زمانی برای مردن نیست” راه اندازی خواهد کرد.

اقتصاد پای جیمز باند به بازار ارزهای دیجیتال باز شد

طرفداران این مجموعه قادر خواهند بود کلکسیون مورد نظر، متشکل از یک گلایدر و ماسک Safrin را به طور انحصاری از طریق برنامه VeVe خریداری کنند که در اپ استور و گوگل پلی قابل دانلود می باشد. تاریخ عرضه اولین NFT های جیمز باند به زودی اعلام خواهد شد.

با وجود این که جزئیات مربوط به این مجموعه NFT هنوز منتشر نشده است ولی ظاهراً بقیه آیتم های این مجموعه نیز الهام گرفته از سایر آیتم های نمادین فیلم “زمانی برای مردن نیست” خواهند بود.

گفتنی است که طرفداران توکن های غیرمثلی می توانند از طریق پلتفرم VeVe، مجموعه های دیجیتالی خود را در نمایشگاه های مجازی این برنامه به صورت سه بعدی به نمایش بگذارند و به طور مجازی از نمایشگاه های دیگر مجموعه داران بازدید کرده، درباره آنها نظر دهند و یا آنها را لایک کنند. علاوه بر این، VeVe یک حالت تصویر واقعیت افزوده (AR) نیز ارائه می دهد که به مجموعه داران اجازه می دهد با هر مجموعه دیجیتالی به صورت سه بعدی تعامل داشته باشند و مجموعه های خود را از طریق فید اجتماعی درون برنامه ای VeVe یا در سایر پلتفرم های اجتماعی خارجی به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، VeVe از پروتکل مقیاس بندی لایه دوم اتریوم، با نام Immutable X استفاده کرده و تا ۹۹.۹ درصد کاهش ردپای اکولوژیکی به همراه دارد.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر