|
کدخبر: 196008

کدام سهامداران امروز سود کردند؟

امروز سهامداران شرکت‌های قند ثابت خراسان، حمل و نقل بین المللی فارس و لبنیات پاک در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توزیع دارو پخش، تولید ژلاتین کپسول ایران و داروسازی سبحان انکولوژی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اقتصاد کدام سهامداران امروز سود کردند؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۲۳۵۵واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۷۳هزار و ۴۰۶واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۱۶میلیارد و ۵۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۴هزار و ۲۱۳میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۶۴۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های قند ثابت خراسان، حمل و نقل بین المللی فارس و لبنیات پاک بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های شهد، بهساز کاشانه تهران و سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۷ میلیارد و ۵۷میلیون ورقه به‌ارزش ۱۱هزار و ۴۲۴میلیارد تومان در ۸۳۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷۵واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۲هزار و ۸۰۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توزیع دارو پخش، تولید ژلاتین کپسول ایران و داروسازی سبحان انکولوژی بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بازرگانی و تولیدی مرجان کار، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و هتل پارسیان کوثر اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها