|
کدخبر: 178307

وضعیت سبز بیت کوین در بازار ارزهای مجازی

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۰.۵ درصد افزایش یافت اما دیگر ارزهای مجازی کاهش قیمت را تجربه کردند.

اقتصاد وضعیت سبز بیت کوین در بازار ارزهای مجازی

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۰.۵۹ درصد افزایش یافت و هم اکنون حدود ۳۷ هزار و ۹۰ دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به هفت روز پیش ۱.۱۲ درصد بالاتر بوده و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۶۹۳ میلیارد دلار رسانده است. 

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۱.۱۸میلیون بیت کوین به ارزش 43 میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است. در حال حاضر هم تعداد بیت کوین‌های موجود در جهان به ۱۸ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۱۳۷ واحد رسیده است.

برخلاف بیت کوین اما اتریوم ۴ درصد منفی شد و هم اکنون ۲۴۴۳ دلار در حال معامله است که نسبت به هفت روز پیش ۷ درصد پایین تر است. باینانس کوین هم ۲ درصد از ارزش خود را از دست داد و ۳۵۳ دلار در هر واحد قیمت گذاری شد. کاردانو هم ۳.۹۷ درصد منفی شد و ۱.۵۱ دلار قیمت‌گذاری شد. دوج کوین نیز با ۲.۸ درصد افت و ریپل هم با 2 درصد منفی شدن به ترتیب ۳۲ سنت و ۸۶ سنت خرید و فروش می‌شوند.

به طور کلی ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۴۹ درصد کاهش یافته و به ۱۵۷۹ میلیارد دلار سیده است. در مین مدت ۱۰۱میلیارد دلار نیز در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده و ۱۰ هزار و ۴۰۱ نوع ارز مجازی هم هم‌اکنون در بازار در حال خرید و فروش شدن هستند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها