|
کدخبر: 166623

علت تجمع امروز بازنشستگان چه بود؟

بازنشستگان اهوازی می‌گویند: ابتدا باید ترمیم متناسب‌سازی سال قبل اجرایی شود بعد سراغ سایر آیتم‌های اصلاحی بروند.

بازنشستگان کارگری اهواز امروز (۲۹ فروردین) با حضور در مقابل سازمان تامین اجتماعی خوزستان، مطالبات و خواسته‌های خود را مطرح کردند. این بازنشستگان که بیانیه‌ای در ارتباط با مطالبات اصلی خود صادر کرده‌اند، می‌گویند: توقع ما این است که ابتدا متناسب‌سازی سال ۹۹ به طریق شایسته ترمیم و اصلاح شود و بعد در فیش‌های حقوقی، افزایش مستمری ۱۴۰۰ اعمال گردد.

این بازنشستگان با اشاره به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی که در اسفندماه به حساب مستمری‌بگیران سازمان واریز شد؛ می‌گویند: تصور بازنشستگان این بود که این مبلغ بابت ترمیم متناسب‌سازیِ دور اول واریز شده است بنابراین باید توضیح دهند که این مبلغ کجا رفت و چرا اثری از آن در احکام حقوقی فروردین دیده نمی‌شود؟!

این بازنشستگان از پیگیری‌های مکرر اما بی‌نتیجه‌ی خود در ماه‌های اخیر انتقاد بسیار دارند: « به هرکجا که فکر کنید نامه نوشته‌ایم و رایزنی کرده‌ایم اما تا امروز هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم؛ دریغ از ذره‌ای اطلاعات و شفاف‌سازی! حتی نمی‌دانیم اصلاحاتی که وعده داده‌اند در اردیبهشت اجرایی می‌شود، قرار است چگونه باشد! آیا همه‌ی حقوق ما در آن لحاظ می‌شود یا بازهم فقط گذراندن زمان و احاله به آینده است؟! »

منبع: ایلنا
  • محمدخان مریوانی سه تپه ارسالی در

    اقایان نمایندگان کانونها ودیگروکلای بازن شستگان مابه پشتوانه شما احقاق حقمان راطل ب میکنیم پس خواهشا انچنان که ایستادگی کر ده اید بمانید وحق ماراازسازمان که سالهاس ت پایمال شده رابگیرید ماکمتراز۸میلیون بر ای سایر سطوح قبول نداریموتااحقاق حقمان پ افشاری میکنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها