|
کدخبر: 165104

افزایش قیمت به بازار موتورسیکلت سرایت کرد!

این روزها همزمان با افزایش نرخ ارز و افزایش قیمت ها در بازارهای موازی به خصوص بازار خودرو، قیمت ها در بازار موتورسیکلت نیز افزایش یافته است ، اما به دلیل ناتوانی عده زیادی برای خرید خودرو، تقاضا همچنان به نسبت سال های گذشته برای موتورسیکلت بالا است.

بازار موتورسیکلت نیز مانند بازار خودرو روزهای پرنوسانی را پشت سر می گذارد، و در سال جدید نیز موتورسیکلت هم مانند خودروها با افزایش قیمت مواجه شدند اما این افزایش قیمت ها در موتورسیکلت های پرتقاضای بازار بیشتر بوده است؛ تا جایی که بنلی مدل TNT۲۵N اکنون به قیمت ۷۱ میلیون تومان رسیده است.

ارزیابی های صورت گرفته حاکی از آن است که افزایش قیمت ها در میان ارزان ترین های بازار بیشتر بوده است تا جایی که کویر مدل ۲۰۰ CDI با افزایش بیش از ۲ و نیم میلیون تومان در دو ماه و نیم اخیر، اکنون در محدوده ۲۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

رصد بازار بیانگر آن است که موتورسیکلت سپهر مدل ۱۶۰۰SKZ وات که از ارزان ترین موتورسیکلت های بازار به شمار می رود ، با افزایش قیمت بیش از ۱ و نیم میلیون اکنون ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رود. این موتور در آخرین ماه های سال ۹۹ در محدوده ۲۰ تا ۲۱ میلیون به فروش می رفت.

کویر مدل ۲۴۹C۲ سی سی سال ۱۳۹۹ نیز از گران ترین موتورهای بازار است ، با افزایش قیمت بیش از ۱ و نیم میلیون تومان، در حالی امروز با قیمت ۱۱۸ تا ۱۱۹ میلیون معامله می شود که این موتور در ابتدای بهمن ماه با قیمت ۱۱۷ میلیون تومان به فروش رسیده است.

در ادامه قیمت انواع موتورسیکلت از فروشگاه های آنلاین جمع آوری شده است:

موتورسیکلت-جدول-۲۳فروردین۱۴۰۰

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر