|
کدخبر: 162637

افشاگری قالیباف درباره وام دادن به نور چشمی‌ها!

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش وام ازدواج توسط مجلس نوشت که بخش مهمی از اعتبارات خرج وام دادن به نور چشمی ها و ابر بدهکاران بانکی می شد و به مردم می گفتند بودجه نداریم.

اقتصاد افشاگری قالیباف درباره وام دادن به نور چشمی‌ها!

 محمد باقر قالیباف در توییتر نوشت: بخش مهمی از اعتبارات خرج وام دادن به نور چشمی ها و ابر بدهکاران بانکی می شد و نوبت مردم که می رسید می گفتند بودجه نداریم.

رییس مجلس افزود: مجلس با هدف سوق دادن منابع به سمت رفع نیازهای مردم و برای حمایت از خانواده وام ازدواج را به ۲۰۰ میلیون تومان برای زوج های جوان و ۱۴۰ میلیون تومان برای همه زوج ها افزایش داد.

منبع: مهر

  • ابهری ارسالی در

    جناب رئیس جمهور مجلس آقای قالی باف راجع به زمین های با قیمت چند ده میلیاردی که به نزدیکان خود واگزار کرده و فسادی در شهرداری رخ داده و افراد خودی خود را در زمان شهرداری استخدام کرده اظهار نظر بکنند بهتر است دم خروس قالی باف خیلی خیلی عیان است

  • ناشناس ارسالی در

    پس چرا نتیجه دادگاه مفسدین و متهمین موسس ه مالی اعتباری فرشتگان-کاسپین منجمله محم دعلی تفکر و علی ابراهیم بای سلامی غارتگ ران اموال مردم ، سپرده گزاران و همدستانش ان در بانک مرکزی توسط دادگاه انقلاب اعلا م نمی گردد؟!!!

  • ناشناس ارسالی در

    اقای کثیفی که اتهام به قالیباف میزنی معلومه خودت خوردی میندازی گردن کسی دیگه قالیباف اگرخورده بود شفافیت مجلس راامضا نمیکرد. نقشه امثال تودیگه واسه مردم رنگی نداره اشغال

ارسال نظر